МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проблемно-пошукові завдання1.Проаналізуйте основні етапи історико-філософського процесу в Україні. 2.Охарактеризуйте особливості розвитку філософії в Києво-Могилянській Академії. 3.Розкрийте сутність вчення Г. Сковороди про “дві натури” та “три світи” (роботи: “Диалог: имя ему - потоп Змиин”; “Начальная дверь к христианскому добронравию”); 4.Проаналізуйте, як вчення Сковороди про „сродну працю” пов’язане з пошуками людиною щастя. Чи згодні Ви з поглядами українського філософа? 5.Часто підкреслюють: “Сковорода – це український Сократ”. Зробіть порівняльну характеристику поглядів цих двох мислителів: що у них було спільного, а що – відмінного. 6.Як Ви вважаєте, чому Сковорода заповідав написати після його смерті таку епітафію: „Світ ловив мене, але не спіймав”? 7.Проаналізувати, яке місце відводиться серцю в філософській концепції П.Юркевича. 8.Охарактеризуйте, як філософські погляди знайшли відображення в літературній спадщині Т.Шевченка та Л.Українки. 9.Розкрийте погляди Д.Чижевського на психологічні риси українського народу. 10.Порівняти погляди на оцінку ролі розуму в поведінці людини в західноєвропейській та українській філософській традиції. Якими чинниками, на Вашу думку, обумовлені ці розбіжності?
Тематика доповідей та рефератів 1.Філософські ідеї в духовній культурі Київської Русі. 2.Філософія Києво-Могилянської академії: представники і напрямки. 3.Г.Сковорода – український Сократ. 4.Г.Сковорода: життя та філософські погляди. 5.Вчення про „стродний труд” у філософії Г.Сковороди. 6.П.Юркевич та його „філософія серця”. 7.Філософські ідеї в літературній спадщині Т.Шевченка та Л.Українки. 8.Філософські погляди І.Франка. 9.Історико-філософська концепція Д.Чижевського. 10.Розвиток філософської думки в Україні в контексті європейської філософської традиції.
Тема 6. Тенденції розвитку сучасної світової філософії Зміст теми: 1. Філософія неопозитивізму і постпозитивізму. 2. Прагматизм. 3. Герменевтика. 4. Філософія життя. 5. Філософські проблеми психоаналізу: фрейдизм і неофрейдизм. 6. Філософія екзистенціалізму. 7. Соціально-критичний напрямок у філософії XX століття: філософія «неомарксизму». 8. Постмодернізм.
Читайте також:
|
||||||||
|