Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Проблемно-пошукові завдання

1. Якими чинниками, на Вашу думку, обумовлено розмаїття моделей людини в історії філософії? Аргументуйте свою відповідь.

2. Охарактеризувати образ людини в античній філософії.

3. Дайте характеристику моделі людини в середньовічній філософії.

4. Співставити образ людини в античній та середньовічній філософії.

5. Співставити середньовічну модель людини та образ людини в епоху Відродження.

6. Охарактеризуйте основні напрямки розробки проблеми людини в сучасній філософії.

7. Охарактеризувати проблему взаємодії біологічного та соціального в людині.

8. Розкрити співвідношення понять: “людина”, “індивід”, “індивідуальність”, “особистість”.

9. Проаналізуйте суперечливий характер свободи, спираючись на роботу Е.Фромма “Втеча від свободи”. Розкрийте психологічні механізми втечи від свободи.

10. Проаналізувати взаємозв’язок свободи та відповідальності особистості.

10. Поясність, що таке соціалізація особистості, які її етапи та механізми реалізації.

11. Дайте характеристику основних структурних елементів свідомості.

12. Поясність ті функції свідомості, які Ви вважаєте найважливішими.

13. Проаналізуйте зв’язок психічної діяльності з її матеріальним субстратом – мозком.

14. Викладіть свої міркування щодо проблеми створення штучного інтелекту.

15. Проаналізувати суспільно-історичну зумовленість людської свідомості.

16. Охарактеризувати зв’язок свідомості з мовою.

Тематика доповідей та рефератів

1. Антропосоціогенез як філософська проблема.

2. Проблема людини в історії філософії.

3. Образ людини в давньокитайській філософії

4. Образ людини в давньоіндійській філософії.

5. Античний образ людини.

6. Поняття людини в філософії Відродження.

7. Поняття про людину в німецькій класичній філософії

8. Марксистська теорія людини.

9. Проблема співвідношення біологічного і соціального в людині.

10. Біологізаторські концепції людини.

Ціннісні орієнтири в життєдіяльності людини.

Свобода як об’єкт філософського аналізу.

Відчуження людини і феномен “втечі від свободи”.

11. Аналіз та оцінка основних концепцій походження свідомості.

12. Сучасна наука про будову мозку.

13. Чи одинокі ми у Всесвіті?

14. Мова і свідомість.

15. Проблема штучного інтелекту.

16. Чи можлива ера роботів?

 

 

Тема 11. Суспільство та його філософський аналіз

Зміст теми: 1. Специфіка соціальної дійсності та її пізнання. Об’єктивне та суб’єктивне в суспільному процесі. 2. Суспільство як система. Духовне життя суспільства. 3. Філософія історії як напрям філософського знання та її основні проблеми. Проблема суспільного прогресу.


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. Vi. домашнє завдання
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 512

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Франкл В. Человек в поисках смысла | Специфіка соціальної дійсності та її пізнання. Об’єктивне та суб’єктивне в суспільному процесі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.