МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправи та завдання
3. Вкажіть вірні імена змінних серед нижче приведених: а) proba; б) _fire_; в) 5_step; г) BoX; д) fi_re; е) step_5; є) 5BoX; ж) maMa; з) _step_5; 4. Які з приведених нижче послідовностей символів є операторами присвоювання: а) a := b; б) a = a+1; в) a:b–sqr(2); г) a * x + b := 0; д) z := 0; е) z := z+1; є) z := z + 1,2; ж) y := y; з) –y := y? 5. Вкажіть серед нижче написаної програми рядки з помилками: {програма знаходить суму двох чисел, введених з клавіатури } program summa 2; begin a b S : integer; a := 5; b := a–2; S = a + b; writeln(' Сума = ' S); end. 6. Які з наступних послідовностей символів є операторами вводу: а) read(x, y, z); б) read x, y, z; в) read(x); г) x := read(x); д) read(a; b); е) read(a, b+c); 7. Задати у вигляді оператора присвоювання наступні дії: а) змінній х присвоїти значення, що дорівнює півсумі значень змінних х та у; б) подвоїти значення змінної а; в) значення змінної х збільшити на 0,1; г) змінити знак значення змінної t. 8. Які з наступних послідовностей символів є операторами виведення: а) write(x, y); б) write x, y, z; в) print x; г) write(100); д) read(a; b); е) write(x, x+10,2);
Стандартні операції, процедури та функції
Ви вже мабуть чули фразу, що «можна бути чудовим математиком, зовсім не знаючи програмування, але не можна стати класним програмістом, не знаючи математики». Ми з вами не ставимо перед собою мету стати видатним математиком (мабуть, що даремно!), але основні математичні операції, що використовуються в мові Паскаль, ми з вами повинні знати. Рекомендуємо при вивченні матеріалу даної теми не «зазубрювати» напам’ять способи запису математичних операцій, а просто порозв’язувати задачі, що містяться в кінці розділу. У процесі розв’язування задач всі необхідні операції запам’ятаються самі по собі, а якщо ви через деякий час їх забудете, то неважко бути відкрити книгу в потрібному місці і згадати ту математичну функцію чи операцію, яка вам буде потрібна. Крім математичних ми розглянемо також логічні операції та стандартні операції для роботи з символьною інформацією. Читайте також:
|
||||||||
|