Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підсумки теми

ü Функціонування кожного елемента сучасного ринку забезпечується діяльністю певних ринкових установ: бірж, банків, фінансово-кредитних посередників, служб зайнятості.

ü Товарна біржа через систему форвардних і ф’ючерсних контрактів упорядковує і стабілізує відносини продавців і покупців.

ü Фондова біржа через купівлю-продаж цінних паперів (акцій та облігацій) забезпечує отримання підприємцями додаткових капіталів, а також їхній рух у ті сфери діяльності, які забезпечують вищий дохід, а отже, й ефективність виробництва.

ü Банки через кредит забезпечують рух капіталів, раціональне використання тимчасово вільних коштів, сприяння у прискоренні розрахунків.

ü Фінансово-кредитні посередники (інвестиційні фонди, трастові (довірчі) товариства, страхові компанії та пенсійні фонди) акумулюють кошти клієнтів і використовують їх, купуючи акції, надаючи кредити.

ü Служби зайнятості — це установи, діяльність яких спрямована на зменшення кількості безробітних, запобігання безробіттю. Вони аналізують ринок праці, організовують перекваліфікацію працівників та громадські роботи, виплачують соціальні допомоги.

МОЖЛИВОСТІ ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ ІЗ ТЕМИ

Ø Після ознайомлення із змістом діяльності бірж, банків, фінансово-кредитних посередників, служб зайнятості ви розширили свої уявлення про можливості майбутнього працевлаштування. Робота і кар’єра в одній із цих установ може стати вашою метою.

Ø Знаючи, чим займаються згадані ринкові установи, ви зможете вчасно й ефективно скористатись їхніми послугами.

Контрольні запитання та завдання

1. Поясніть поняття: “форвардна угода”, “ф’ючерсна угода”, “брокер”, “дилер”.

2. Банк має вклади (депозити) від клієнтів на суму 100 тис. грн. і сплачує 8% по вкладах. Він надає кредити на суму 95 тис. грн. і бере 12% за кредит. Яким буде прибуток банку? Поясніть, скориставшись цим прикладом, роль банку у функціонуванні ринку капіталів.

3. Уявіть себе брокером товарної біржі, який працює з клієнтом. Вам необхідно укласти брокерську угоду. Вивчіть форму брокерської угоди, що наведена, і заповніть її так, як підказує власна фантазія.


Читайте також:

  1. III. ПІДСУМКИ
  2. III. підсумки уроку
  3. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. Iv. підсумки уроку
  6. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  7. Iv. підсумки уроку
  8. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  9. V. ПІДСУМКИ УРОКУ
  10. V. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. V. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. V. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 484

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Баланс активів і пасивів комерційного банку | БРОКЕРСЬКА УГОДА №

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.