Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система поточного і підсумкового контролю знань

ЗО. За незаконне використання товарного знака, якщо це було
пов'язано з отриманням доходів у великих розмірах, наступає:

а) цивільна відповідальність;

б) адміністративна відповідальність;

в) кримінальна відповідальність.

9.3. Зразки завдань для модульного контролю та їх оцінка

Завдання модульного контролю містить два завдання з лекцій-
ного модуля та одне завдання з практичного модулю (стереотипне).
Зразок завдання до модуля1

Теоретична частина

1. Поняття авторського права та сфера його дії. Об'єкти, що охороня-
ються авторським правом.

2. Тестові завдання (20 тестів різного рівня складності).

Практична частина

Шахтним управлінням «Донвугілля» був отриманий патент на виконан-
ня в шахтному кріпленні поперечних стійок, які раніше виготовлялися з де-
рева, а зараз з металу. їх застосування дозволило виключити осідання стін та
покрівлі, підвищити безпеку шахтарів. Шахтоуправління «Кривбас» викона-
ло за патентом не всі стійки, а тільки деякі з них. Шахтоуправління «Донву-
гілля» звернулося з позовом до суду про порушення патенту «Кривбасом».

Обґрунтуйте позицію позивача. Вкажіть, які юридичні факти входять
у предмет доказування за цією справою.

Модульні завдання оцінюються за 12-бальною системою. Кожне
завдання модульного контролю оцінюється окремо. Загальна оцінка
розраховується як середнє арифметичне оцінок за кожне завдання.

Оцінка12 балів.Студент дав абсолютно правильні відповіді на
100% тестів. Теоретичне питання розкрито повністю, з викладенням
оригінальних висновків, отриманих на основі програмного і додат-
кового матеріалу, законодавчих актів та нормативних документів.
При виконанні практичної частини студентом застосовано системні
знання навчального матеріалу, що передбачені навчальною програ-
мою. Висновки до завдань аргументовані та обґрунтовані.


??Г)


АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  7. III. Актуалізація набутих знань
  8. III. Контроль знань
  9. IV. Закріплення й узагальнення знань
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ | Система поточного і підсумкового контролю знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.