Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система поточного і підсумкового контролю знань


Оцінка 11 балів.Студент дав правильні відповіді на 95 - 100% і
тестів. Теоретичне питання розкрито повністю, на основі програм-^
ного та додаткового матеріалу зроблено висновки й узагальнення.
При виконанні практичного завдання студент застосував узагаль-
нені знання навчального матеріалу, що передбачені навчальною
програмою. При виконанні практичного завдання припустився не-
значних неточностей.

Оцінка 10 балів.Студент дав правильні відповіді на 90 - 95%
тестів. Теоретичне питання розкрито повністю, програмний мате-
ріал викладено згідно з програмним матеріалом дисципліни. При
виконанні практичного завдання студент застосував глибокі знан-,
ня навчального матеріалу, що передбачені навчальною програмою/
Практичне завдання виконано в цілому правильно в повному обся-1
зі. При виконанні практичного завдання студент припустився дея-.
ких неточностей. і

Оцінка 9 балів.Студент дав правильні відповіді на 85 - 90%
тестів. Теоретичне питання розкрито повністю, програмний ма-;
теріал викладено згідно з матеріалом дисципліни. При виконанні
практичного завдання студент ефективно застосував основні знай-;
ня навчального матеріалу, що передбачені навчальною програмою.'
Практичну частину виконано в цілому правильно. При її виконанні
студент припустився окремих несуттєвих помилок.

Оцінка 8 балів.Студент дав правильні відповіді на 80 - 85% тес-^
тів. Теоретичне питання розкрито повністю, програмний матеріал
викладено з незначними погрішностями або без узагальнень. При
виконанні практичної частини студент застосував основні знан-
ня навчального матеріалу, що передбачені навчальною програмою.
Практичне завдання виконано в цілому правильно. При його вико-
нанні студент припустився несуттєвих помилок.

Оцінка 7 балів.Студент дав правильні відповіді на 75 - 80% те-
стів. Теоретичне питання розкрито повністю, проте при викладенні
програмного матеріалу студент припустився незначних помилок.
При виконанні практичної частини студент застосував основні зна-
ння навчального матеріалу, що передбачені навчальною програмою.
Практичне завдання виконано в цілому правильно. При його вико-

нанні студент припустився несуттєвих помилок.

Оцінка 6 балів.Студент дав правильні відповіді на 70 - 75%
тестів. Теоретичне питання розкрито неповно, допущено суттєві
погрішності або помітні помилки. При виконанні практичного за-
вдання студентом без достатнього розуміння застосовано навчаль-
ний матеріал. Допущено низку помилок.

Оцінка 5 балів.Студент дав правильні відповіді на 65 - 70%
тестів. Теоретичне питання розкрито неповно, допущено суттєві
погрішності, які впливають на зміст відповіді. При виконанні прак-
тичного завдання без достатнього розуміння студент застосував на-
вчальний матеріал, припустився значних помилок.

Оцінка4 бали.Студент дав правильні відповіді на 60 - 65% те-
стів. Теоретичне питання розкрито неповно, з суттєвими помилка-
ми. При виконанні практичних завдань без достатнього розумін-
ня студент застосував навчальний матеріал, припустився значної
кількості помилок, стикнувся зі значними труднощами при аналізі
й трактуванні ситуацій з юридичної точки зору.

Оцінка 3 бали.Студент дав правильні відповіді на 55 - 60% те-
стів. Теоретичне питання розкрито неповно або зовсім не розкрито.
При виконанні практичного завдання студент припустився досить
великої кількості грубих помилок, стикнувся зі значними трудно-
щами при аналізі й трактуванні ситуацій з юридичної точки зору,
виявив здатність викладу думки на елементарному ревні.

Оцінка 2 бали.Студент дав правильні відповіді не менш як на
50% тестів, не виконав практичних завдань, стикнувся зі значними
труднощами при аналізі й трактуванні ситуацій з юридичної точки
зору, виявив здатність викладу думки на елементарному ревні. Тео-
ретичне питання не розкрито.

Оцінка 1 бал.Студент дав правильні відповіді менш ніж на 50%
тестів, не виконав практичних завдань, стикнувся зі значними труд-
нощами при аналізі й трактуванні ситуацій з юридичної точки зору.
Теоретичне запитання не розкрито.




Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  7. III. Актуалізація набутих знань
  8. III. Контроль знань
  9. IV. Закріплення й узагальнення знань
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 491

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система поточного і підсумкового контролю знань | АВТОРСЬКІ ПРАВА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.