Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ресоциализация - процес засвоєння нових норм, цінностей, світогляду і моделей поведінки.

Референтна група - соціальна одиниця, використовувана для оцінки і формування власних поглядів, почуттів і вчинків.

Реформаторський рух - соціальний рух, що ставить своєю метою внесення змін, які якнайкраще доповнюватимуть існуючу в суспільстві систему цінностей.

Ритуали - соціальні дії, наказана правилами поведінка у присутності об'єкту поклоніння.

Ритуали переходу - спеціальні ритуали в традиційних суспільствах, що знаменують собою перехід з одного соціального або релігійного статусу в іншій.

Ролева напруга - ситуація, при якій індивіди знаходять вимоги, що пред'являються до якоїсь однієї ролі, несумісними і їм стає важко виконувати цю роль.

Ролевий конфлікт - ситуація, при якій індивіди стикаються з суперечливими вимогами, обумовленими необхідністю одночасно виконувати дві ролі або більше.

Ролевий набір - декілька ролей, що асоціюються з одним статусом.

Роль - очікувані від людини дії (права і обов'язки), що визначають поведінку, яку люди розглядають як відповідне або невідповідне володареві статусу.

"Само-имидж" - відносне тимчасове ідеальне представлення або образ самих себе.

Самозвеличання - набір представлень, якими людина користується для визначення самого себе.

Санкція - міра позитивної або негативної дії.

Священне (сакральне) - аспекти соціальної реальності, які відокремлені особливо і є забороненими.

Секта - релігійна організація, яка вважає себе єдино легітимною, але знаходиться в протиріччі з суспільством.

Секторна модель - модель зростання міст, згідно якої структура великих міст складається з секторів - районів клиновидної форми, а не з концентричних зон.

Сім'я - соціальна група, члени якої пов'язані між собою узами походження, браку або усиновлення, які живуть разом, ведуть загальне господарство і піклуються про дітей.

Сім'я орієнтації - нуклеарна сім'я, що складається з самого індивіда, його батька, матері і братів (сестер).

Символ - узагальнене, закодоване позначення поняття, дії або предмета, що синтетично виражає його сенс.

Система - сукупність елементів, що мають між собою більш менш стійкий зв'язок протягом певного часу.

Сконструйована реальність - наше сприйняття світу; сенс не є щось, спочатку властиве речам; ця властивість, яка виникає з взаємодії людей в їх повсякденному житті.

Приховане спостереження - метод, в якому дослідники ведуть спостереження за життям і діяльністю людей, не втручаючись в цю діяльність і не беручи в ній участі.

Приховані функції - наслідки, які учасниками системи не плануються і не усвідомлюються.


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Відкриття і подолання схоластичного світогляду
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  5. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 474

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Потенційна фертильність - потенційне число немовлят, які можуть народитися, якщо кожна жінка дітородного віку виносить усіх дітей, яких вона здатна мати. | Прихований процес навчання - комплекс нечітко виражених цінностей, позицій і моделей поведінка, яка поволі виховує дітей відповідно до представлень домінуючих інститутів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.