МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тестові завдання1. Бюджет як економічна категорія — це: 1) план утворення і використання фінансових ресурсів для забезпечення функцій, які здійснюються органами державної влади України, органами влади Автономної Республіки Крим та місцевими органами самоврядування; 2) загальнодержавний фонд коштів, з якого органи державної влади отримують кошти для матеріального забезпечення свого функціонування; 3) відносини щодо формування на загальнодержавному і регіональному рівнях централізованих фондів, призначених для реалізації функцій держави; 4) загальне можливе обчислення майбутніх видатків та очікуваних для покриття їх доходів держави з підведеним повним балансом, складеним відносно майбутнього періоду. 2. Період дії бюджету (бюджетний період) в Україні встановлено на термін: 1) з 1 квітня до 31 березня; 2) з 1 липня до ЗО червня; 3) з 1 січня до 31 грудня; 4) з 1 вересня до 31 серпня. 3. Бюджет держави є складовою ланкою: 1) фінансів підприємств; 2) місцевих фінансів; 3) державних фінансів; 4) міжнародних фінансів. 4. Державний бюджет — це: 1) система бюджетних відносин з приводу формування і використання державних фінансових ресурсів для виконання державою властивих їй функцій; 2) інструмент забезпечення фінансовими ресурсами суб'єктів господарювання; 3) прогноз економічного і соціального розвитку суспільства; 4) грошові відносини з приводу передачі у тимчасове користування грошових коштів на умовах повернення, сплачуваності, терміновості й забезпеченості. 5. Об'єктом бюджетного перерозподілу є: 1) система доходів бюджету; 2) національний дохід; 3) сума дивідендів на акції; 4) система видатків бюджету. 6. Державний бюджет виконує функції: 1) регулюючу і відтворювальну; 2) розподільчу і контролюючу; 3) фіскальну і економічну; 4) розподільчу і регулюючу. 7. Бюджетний дефіцит характеризується як: 1) перевищення доходів над видатками; 2) сума субвенцій, наданих місцевим бюджетам; 3) обсяг поточних видатків бюджету; 4) перевищення видатків над доходами. 8. Бюджетний процес охоплює стадії: 1) складання проекту бюджету, розгляд і затвердження бюджету, виконання бюджету, складання звіту про виконання бюджету і його затвердження; 2) складання проекту бюджету, розгляд бюджету, затвердження бюджету, виконання бюджету; 3) складання проекту бюджету, розгляд проекту бюджету, затвердження бюджету, складання і затвердження звіту про виконання бюджету; 4) складання проекту бюджету, розгляд і затвердження бюджету, складання бюджетного розпису, виконання бюджету. 9. Бюджетний устрій — це: 1)консолідований бюджет України; 2) об'єднання всіх ланок бюджету; 3) принципи бюджетного процесу; 4) організація і принципи побудови бюджетної системи. 10. Бюджетна система характеризується як: 1) сукупність податків, зборів і платежів; 2) сукупність бюджетних відносин між державою і юридичними та фізичними особами; 3) організаційне об'єднання всіх ланок державного бюджету на єдиних принципах; 4) баланс доходів і видатків держави. 11. До бюджетної системи України належать: 1) Державний бюджет України і місцеві бюджети; 2) центральні та місцеві бюджети; 3) Державний бюджет України, республіканський бюджет АР Крим та місцеві бюджети; 4) центральний і регіональні бюджети.
Читайте також:
|
||||||||
|