Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання

 

1. Дохідна частина Державного бюджету вклю­чає:

1) податкові надходження, неподаткові надходжен­ня, доходи від операцій з капіталом, офіційні трансфер­ти, державні цільові фонди;

2) податкові надходження, надходження від привати­зації державного майна, внутрішні трансферти, зовніш­ні трансферти, державні цільові фонди;

3) податкові надходження, неподаткові надходжен­ня, доходи від підприємницької діяльності, позички МВФ, державні цільові фонди;

4) податкові надходження, неподаткові надходжен­ня, доходи від зовнішньоекономічної діяльності, офіцій­ні трансферти, державні цільові фонди.

 

2. Залежно від повноти зарахування доходів бюд­жету їх поділяють на:

1) звичайні та надзвичайні;

2) поточні й капітальні;

3) закріплені й регульовані;

4) податкові й неподаткові.

 

3. Фінансовими інструментами формування до­ходів бюджету є:

1) плата, збори, відрахування, податки;

2) пеня, штрафи, дивіденди, податки;

3) плата, збори, штрафи, емісія;

4) емісія, позики, збори, пеня.

 

4. Яким чином поділяють неподаткові надходжен­ня бюджету?

1) доходи від власності та підприємницької діяль­ності й адміністративні штрафи та санкції; плата за на­вчання іноземних громадян в освітніх закладах; інші надходження;

2) надходження від штрафів та фінансових санкцій, доходи власності та підприємницької діяльності, інші неподаткові надходження;

3) доходи від власності та підприємницької діяльно­сті, доходи від некомерційного та побічного продажу, надходження від сплати штрафів відповідно до санкцій, інші неподаткові надходження;

4) адміністративні збори та платежі, доходи від неко­мерційного та побічного продажу, доходи від власності та підприємницької діяльності, надходження від штра­фів та фінансових санкцій, інші неподаткові надходження.

 

5. Які форми участі юридичних і фізичних осіб у формуванні доходів бюджету?

1) заробітна плата і виплата пенсій;

2) податки, збори, відрахування, неподаткові платежі;

3) виручка від реалізації продукції;

4) фонди загальногосподарського і спеціального при­значення.

 

6. Цільові державні фонди характеризують як:

1) систему фінансових відносин, що акумулюються в державному бюджеті;

2) сукупність фондів грошових коштів, що знаходять­ся в розпорядженні Міністерства фінансів України;

3) систему пере розподільчих відносин, що спрямова­на на підвищення економічного і соціального рівня жит­тя суспільства;

4) сукупність фінансових ресурсів, що знаходяться в розпорядженні центральних або регіональних органів управління і мають цільове призначення.

 

7. Об'єктом нарахування до соціальних фондів дер­жави є:

1) прибуток;

2) виторг;

3) фактичні витрати на оплату праці;

4) собівартість.

 

8. Якими є групи видатків бюджету за економіч­ною структурою?

1) поточні видатки і видатки розвитку;

2) поточні й капітальні видатки;

3) видатки на товари і послуги; виплата відсотків; субсидії й поточні трансфертні виплати; створення дер­жавних запасів і резервів; придбання землі й нематері­альних активів;

4) поточні й капітальні видатки, кредитування без погашення.

 

9. Поточні видатки — це:

1) видатки на фінансування структурної перебудови народного господарства;

2) видатки на фінансування установ Міністерства освіти та Міністерства охорони здоров'я;

3) витрати на фінансування мережі підприємств, ор­ганів і організацій, які чинні на початок бюджетного року;

4) витрати держави та державних підприємств, які спрямовуються на розширення виробництва.


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. Vi. домашнє завдання
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. Vi. домашнє завдання




Переглядів: 717

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тематика рефератів | Тема VII

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.