Учні входять до класу під музичний супровід (українська народна пісня «Од Києва до Лубен»),
ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент
Повідомлення теми, мети, завдань уроку(теми семестру та уроку написані на дошці)
Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Ми почасти навіть не звертаємо уваги на те, що музика стала частиною нашого життя. Ми її чуємо у кіно та театрах, під час свят та театральних дій, у транспорті та вдома, музика лунає з екранів телевізорів, із приймачів та мобільних телефонів. Музику не можна відокремити від життя людини, адже музика є важливою складовою цього життя. Для того щоб зрозуміти й полюбити музику, необхідно навчитися її слухати. Але музичних творів так багато! Як же навчитися розбиратися у безмежному океані музики? Цього ми вчитимемося сьогодні на уроці.
Актуалізація опорних знань
Учитель. Музичне мистецтво складається з багатьох різних видів, або жанрів: масштабних та мініатюрних, для одного голосу чи кількох, для одного музичного інструмента або багатьох.
Бліцопитування
· Пригадайте: як називають музикантів, що виконують вокальну музику? хорову музику? на музичних інструментах? грають в оркестрі?
· Як називають музику, що створена для виконання голосом? для виконання на музичних інструментах?