МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Слухання пісні Ж. Бреля «Вальс»· Визначте характер кожної частини пісні окремо, · Яку роль у створенні музичного образу відіграють динаміка та темп? Сприйняття творів мистецтва · Погляньте на репродукцію картини П. О. Ренуара «Бал у Мулен де ла Галетт». Зверніть увагу на кольорову палітру картини, · Які почуття та настрій передав художник, як відобразив святкову атмосферу балу? · Порівняйте емоційні колорити картини Ренуара і пісні Жака Бреля. Виконання тестів за темою «Жанри камерно-вокальної музики» Варіант № 1 Оберіть правильну відповідь (кожна правильна відповідь — 0,5 бала) 1. Українську народну пісню «Од Києва до Лубен» слід виконувати: а) урочисто; б) суворо; в) легко, весело. 2. Позначте правильне твердження: «Гаудеамус» — це: а) гімн; б) колискова; в) весільна пісня. 3. Балада Ф. Шуберта називається: а) «Зимова пісня»; б) «Лісовий цар»; в) «Гірські верхівки». 4. Позначте твір А. Олєйнікової, який розучували на уроках музичного мистецтва: а) «Диво-осінь»; б) «Диво-літо»; в) «Осіннє диво». Дайте стислу відповідь (кожна правильна відповідь — 2 бали) 5. Гімн — це... 6. Серенада — це... Дайте обґрунтовану та змістовну відповідь (кожна правильна відповідь — 3 бали) 7. Що вам відомо про романс? 8. Які особливості жанру авторської пісні? Варіант № 2 Оберіть правильну відповідь (кожна правильна відповідь — 0,5 бала) 1. Пісню «Хвостики-метелики» Н. Май слід виконувати: а) урочисто; б) суворо; в) легко, наспівно. 2. Романс Г. Свиридова називається: а) «Вершини гір»; б) «Червона рута»; в) «Гірські верхівки». 3. Позначте пісню Б. Окуджави, яку розучували на уроках музичного мистецтва: а) «Музикант»; б) «Місто золоте»; в) «Пісня про добро та зло». 4. Камерна музика — це твір для: а) невеликого складу виконавців; б) виконання у камерах; в) симфонічного оркестру. Дайте стислу відповідь (кожна правильна відповідь — 2 бали) 5. Романс — це... 6. Балада — це... Дайте обґрунтовану та змістовну відповідь (кожна правильна відповідь — 3 бали) 7. Що вам відомо про гімн? 8. Які особливості жанру естрадної пісні? ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА Підбиття підсумків уроку Інтерактивна вправа «Мікрофон» Продовжте речення: □ «Виявляється, що...»; □ «Сьогодні я дізнався...»; □ «Найцікавіше — це те, що...»; □ «Мені сьогодні вдалося...»; □ «Для мене виявилося складним...». Учні виходять із класу під музичний супровід («Червона рута» В. Івасюка). Тема 2. Жанри хорової музики Читайте також:
|
||||||||
|