МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Слухання пісні Ж. Бреля «Вальс»· Визначте характер кожної частини пісні окремо, · Яку роль у створенні музичного образу відіграють динаміка та темп? Сприйняття творів мистецтва · Погляньте на репродукцію картини П. О. Ренуара «Бал у Мулен де ла Галетт». Зверніть увагу на кольорову палітру картини, · Які почуття та настрій передав художник, як відобразив святкову атмосферу балу? · Порівняйте емоційні колорити картини Ренуара і пісні Жака Бреля. Виконання тестів за темою «Жанри камерно-вокальної музики» Варіант № 1 Оберіть правильну відповідь (кожна правильна відповідь — 0,5 бала) 1. Українську народну пісню «Од Києва до Лубен» слід виконувати: а) урочисто; б) суворо; в) легко, весело. 2. Позначте правильне твердження: «Гаудеамус» — це: а) гімн; б) колискова; в) весільна пісня. 3. Балада Ф. Шуберта називається: а) «Зимова пісня»; б) «Лісовий цар»; в) «Гірські верхівки». 4. Позначте твір А. Олєйнікової, який розучували на уроках музичного мистецтва: а) «Диво-осінь»; б) «Диво-літо»; в) «Осіннє диво». Дайте стислу відповідь (кожна правильна відповідь — 2 бали) 5. Гімн — це... 6. Серенада — це... Дайте обґрунтовану та змістовну відповідь (кожна правильна відповідь — 3 бали) 7. Що вам відомо про романс? 8. Які особливості жанру авторської пісні? Варіант № 2 Оберіть правильну відповідь (кожна правильна відповідь — 0,5 бала) 1. Пісню «Хвостики-метелики» Н. Май слід виконувати: а) урочисто; б) суворо; в) легко, наспівно. 2. Романс Г. Свиридова називається: а) «Вершини гір»; б) «Червона рута»; в) «Гірські верхівки». 3. Позначте пісню Б. Окуджави, яку розучували на уроках музичного мистецтва: а) «Музикант»; б) «Місто золоте»; в) «Пісня про добро та зло». 4. Камерна музика — це твір для: а) невеликого складу виконавців; б) виконання у камерах; в) симфонічного оркестру. Дайте стислу відповідь (кожна правильна відповідь — 2 бали) 5. Романс — це... 6. Балада — це... Дайте обґрунтовану та змістовну відповідь (кожна правильна відповідь — 3 бали) 7. Що вам відомо про гімн? 8. Які особливості жанру естрадної пісні? ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА Підбиття підсумків уроку Інтерактивна вправа «Мікрофон» Продовжте речення: □ «Виявляється, що...»; □ «Сьогодні я дізнався...»; □ «Найцікавіше — це те, що...»; □ «Мені сьогодні вдалося...»; □ «Для мене виявилося складним...». Учні виходять із класу під музичний супровід («Червона рута» В. Івасюка). Тема 2. Жанри хорової музики Читайте також:
|
||||||||
|