Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Слухання пісні Ж. Бреля «Вальс»

· Визначте характер кожної частини пісні окремо,

· Яку роль у створенні музичного образу відіграють динаміка та темп?

Сприйняття творів мистецтва

· Погляньте на репродукцію картини П. О. Ренуара «Бал у Мулен де ла Галетт». Зверніть увагу на кольорову палітру картини,

· Які почуття та настрій передав художник, як відобразив святкову атмосферу балу?

· Порівняйте емоційні колорити картини Ренуара і пісні Жака Бреля.

Виконання тестів за темою «Жанри камерно-вокальної музики» Варіант № 1

Оберіть правильну відповідь (кожна правильна відповідь — 0,5 бала)

1. Українську народну пісню «Од Києва до Лубен» слід виконувати: а) урочисто; б) суворо; в) легко, весело.

2. Позначте правильне твердження: «Гаудеамус» — це:

а) гімн; б) колискова; в) весільна пісня.

3. Балада Ф. Шуберта називається:

а) «Зимова пісня»; б) «Лісовий цар»; в) «Гірські верхівки».

4. Позначте твір А. Олєйнікової, який розучували на уроках музичного мистецтва:

а) «Диво-осінь»;

б) «Диво-літо»;

в) «Осіннє диво».

Дайте стислу відповідь (кожна правильна відповідь — 2 бали)

5. Гімн — це...

6. Серенада — це...

Дайте обґрунтовану та змістовну відповідь (кожна правильна відповідь — 3 бали)

7. Що вам відомо про романс?

8. Які особливості жанру авторської пісні?

Варіант № 2

Оберіть правильну відповідь (кожна правильна відповідь — 0,5 бала)

1. Пісню «Хвостики-метелики» Н. Май слід виконувати:

а) урочисто;

б) суворо;

в) легко, наспівно.

2. Романс Г. Свиридова називається:

а) «Вершини гір»;

б) «Червона рута»;

в) «Гірські верхівки».

3. Позначте пісню Б. Окуджави, яку розучували на уроках музичного мистецтва:

а) «Музикант»;

б) «Місто золоте»;

в) «Пісня про добро та зло».

4. Камерна музика — це твір для:

а) невеликого складу виконавців;

б) виконання у камерах;

в) симфонічного оркестру.

Дайте стислу відповідь (кожна правильна відповідь — 2 бали)

5. Романс — це...

6. Балада — це...

Дайте обґрунтовану та змістовну відповідь (кожна правильна відповідь — 3 бали)

7. Що вам відомо про гімн?

8. Які особливості жанру естрадної пісні?

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА Підбиття підсумків уроку

Інтерактивна вправа «Мікрофон»

Продовжте речення:

□ «Виявляється, що...»;

□ «Сьогодні я дізнався...»;

□ «Найцікавіше — це те, що...»;

□ «Мені сьогодні вдалося...»;

□ «Для мене виявилося складним...».

Учні виходять із класу під музичний супровід («Червона рута» В. Івасюка).

Тема 2. Жанри хорової музики


Читайте також:

  1. ВИДИ ТА ТЕХНІКИ СЛУХАННЯ І ЙОГО РОЛЬ У МІЖОСОБИСТІСНОМУ СПІЛКУВАННІ
  2. Виконання пісні «Зелене слоненя» вірші О.Вратарьова, муз. І.Кириліної
  3. Виконання пісні «Рідна мова» вірші П.Осадчука, муз. Б.Гірського
  4. Власне обрядові пісні
  5. Історичної пісні
  6. КАЛЕНДАРНО-ОБРЯДОВІ ПІСНІ
  7. Ліричні пісні
  8. Народні думи та історичні пісні про події національно-визвольної війни в Україні.
  9. Організація навчання дидактичного слухання (аудіювання) і розуміння мовлення
  10. Парламентські слухання з питань молодіжної політики
  11. Розучування пісні «На долині туман» Б. Буєвського
  12. Слухання Бенджамін Бріттен, «Путівник по оркестру для молоді».




Переглядів: 1119

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя | УРОК № 9 ХОРОВА ДУХОВНА МУЗИКА (КОНЦЕРТ)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.