Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Моніторинг охоплення учнів пільгового контингенту гуртковою роботою

Проводяться педагогічний супровід учнів з проблемних сімей. Так, на контролі знаходяться родина Величко О.(9 -Б), де мати допускає жорстоке поводження з дочками, а також родина Красовської Дар’ї, батько якої не приділяє належної уваги вихованню доньки.

Практичний психолог Надоля І.В. проводить індивідуальні консультації з учнями, що потребують соціального захисту.

Учні пільгового контингенту безкоштовно відвідували культурно-масові заходи, які проводились у місті. Для батьків та опікунів учнів у школі було організовано консультації психолога, соціального педагога, вчителів – предметників та класних керівників з питань соціального захисту дітей різних пільгових категорій. Протягом року загалом було проведено 66 індивідуальних та 93 групових консультацій для учнів (всього – 159)

47 консультацій для батьків;

84 консультацій для вчителів.

Значна увага приділялась встановленню взаємозв’язків у діяльності школи і учнівських сімей. До 05.09.11 разом з представниками батьківської громадськості обстежено матеріально- побутові умови проживання кожної сім’ї, в якій проживали учні пільгового контингенту та діти з девіантною поведінкою, кризові сім’ї.

Приділялась увага організації роботи з багатодітними сім’ями. Ця робота проводилась за напрямками :

- надання батькам педагогічної підтримки:

- створення умов для розвитку здібностей учнів;

- постійний педагогічний супровід учнів з проблемних багатодітних сімей;

- індивідуальна робота з учнями, що мають девіантну поведінку.

 

Невирішені питання:

-превентивна робота по попередженню девіантної поведінки учнів не дає позитивного результату;

- батьки учнів з кризових сімей не зацікавлені в тісній співпраці з школою.

Основні завдання:

- співпраця з органами соціального захисту та кримінальним відділом міліції у справах неповнолітніх у питаннях проведення роботи з батьками.


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. III. По території охоплення
  5. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 483

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Моніторинг показників пільгового контингенту учнів | Психологічна підтримка та адаптація

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.