МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання 14
Розрахувати прибуток від випуску товарної продукції в плановому році з використанням показника витрат на 1 грн. товарної продукції: 1. Очікувані витрати на виробництво товарної продукції в звітному році – Вз; 2. Очікуваний випуск товарної продукції в звітному році в оптових цінах – Тз; 3. За прогнозами зміна витрат на 1 грн. товарної продукції в плановому році (зниження «-», збільшення «+») – З; 4. Передбачуваний обсяг товарної продукції в плановому році в оптових цінах – Тпл. Тис. грн.
Методичні вказівки до розв’язання завдання: Визначення суми прибутку від реалізації продукції є важливою складовою частиною в процесі роботи підприємства. Розрахунок прибутку має деякі специфічні особливості в залежності від сфери діяльності суб'єкта господарювання (виробнича сфера, сфера торгівлі, сфера послуг). На підприємствах виробничої сфери можуть бути використані чотири методи розрахунку прибутку від реалізації продукції: 1.Метод прямого рахунку.В даному випадку, планова сума прибуткурозраховується за окремими видами продукції, які виробляються і реалізуються на підприємстві. Вихідні дані необхідні для розрахунку прибутку: 1) плановий обсяг реалізації продукції відповідної номенклатури (асортименту), що планується до виробництва і реалізації; 2) Повна планова собівартість одиниці продукції; 3) оптова ціна одиниці реалізованої продукції (ціна виробника). Цей метод розрахунку застосовується при виробництві малого асортименту продукції, і не дає можливості аналізувати вплив різноманітних факторів на розмір прибутку від реалізації продукції. 2. Метод розрахунку прибутку на основі показника витрат на 1 грн. продукції. Це метод може застосовуватися для розрахунку прибутку від випуску і реалізації продукції яку було вироблено на підприємстві в цілому. Для розрахунку прибутку необхідні наступні вихідні дані: 1) виробничі витрати; 2) обсяг реалізації продукції за попередній період; 3) очікувана зміна реалізації, що прогнозується в наступному періоді. Цей метод досить точний, однак, не дозволяє виявити вплив окремих чинників на обсяг прибутку від реалізації продукції та їх зміну. 3. Економічний (аналітичний метод).Він відрізняється від уже розглянутих методів розрахунку прибутку тим, що дає змогу визначити не тільки загальну суму прибутку, а також і вплив на неї зміни окремих чинників: обсягу виробництва (реалізації) продукції; собівартості продукції; асортименту продукції; якості продукції; рівня оптових цін і рентабельності продукції. Розрахунок прибутку за цим методом здійснюється окремо за порівнянною і непорівнянною продукцією в плановому періоді. Порівнянна продукція — це продукція, що вироблялася на підприємстві у попередньому періоді. Непорівнянна — це продукція, що не вироблялася у попередньому періоді. Розрахунок прибутку за порівнянною продукцією здійснюється в такій послідовності: 1) визначаються очікуваний базовий прибуток і базова рентабельність продукції; 2) планова собівартість визначається на основі періоду, що передував плановому; 3) виходячи з рівня базової рентабельності продукції розраховується прибуток за порівнянною продукцією в плановому періоді; 4) розраховується вплив окремих чинників на зміну прибутку в періоді, що планується (наприклад: за рахунок зниження собівартості продукції, збільшення обсягу випуску продукції). Базовий прибуток – це прибуток від реалізації продукції в попередньому (базовому) періоді. Прибуток від випуску (реалізації) непорівнянної продукції може бути розрахований методом прямого розрахунку, якщо є відповідні дані. Якщо їх немає, прибуток розраховується для всієї непорівнянної продукції з використанням показника середньої рентабельності продукції по підприємству. Методичні вказівки до рішення завдання:
1. Розрахуємо витрати на 1 грн. товарної продукції в звітному періоді:
2. Розрахуємо витрати на випуск товарної продукції в плановому році:
3. Прибуток від випуску товарної продукції буде дорівнювати:
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|