МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання 22
Визначити фінансовий стан підприємства за допомогою показників ліквідності та платоспроможності на основі даних балансу підприємства:
1) Оборотні активи ОАгрн. (2 рядок активу балансу), в т.ч.: - виробничі запаси ВЗ грн.; - грошові кошти та їх еквіваленти ГК грн.; - ліквідні цінні папери ЦП грн. 2) Довгострокові зобов’язання ДЗ грн. 3) Поточні короткострокові зобов’язання КЗ грн. 4) Власний капітал ВК грн.
Методичні вказівки до рішення завдання:
До показників ліквідності належать: коефіцієнт загальної ліквідності (коефіцієнт покриття); коефіцієнт термінової ліквідності; коефіцієнт абсолютної ліквідності.
Кзл = ОА : КЗ
Ктл = (ВЗ + ГК + ЦП) : КЗ
Кал = (ГК + ЦП) : КЗ
Кп = ВК : ( ДЗ + КЗ)
5. Зробити обґрунтовані висновки про фінансовий стан підприємства, його кредитоспроможність. Завдання 23 Визначити коефіцієнт забезпеченості боргів (Кз.б.), якщо за даними балансу підприємства на 1 січня поточного року сума власного капіталу становить ВК тис. грн. Довгострокові зобов’язання – ДЗ тис. грн., поточні зобов’язання – ПЗтис. грн.
Методичні вказівки до рішення завдання: 1. Розрахувати коефіцієнт забезпечення боргів:
Кз.б. = ВК : ( ДЗ + ПЗ)
2. Зробити обґрунтовані висновки щодо платоспроможності підприємства Завдання 24 Визначити коефіцієнт автономії (коефіцієнт забезпечення) оборотних активів власним капіталом за такими даними балансу підприємства: - обсяг власного капіталу – А тис. грн.; - фактична вартість основних засобів та інших поза оборотних активів – Б тис. грн.; - фактична вартість виробничих запасів – В тис. грн.; - незавершене виробництво –Г тис. грн.; - готова продукція – Д тис. грн.; - дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги – Ж тис. грн.; - грошові кошти –К тис. грн.; - інші оборотні активи – Л тис. грн.
Методичні вказівки до рішення завдання:
Кавт. = (А – Б) : С
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ЩОДО ПІДГОТОВКИ Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|