Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ

Складовими самостійної роботи студентів денної форми навчання з курсу «Історія української культури» є опрацювання окремих питань пропонованих нижче тем (у вигляді конспекту, доповіді, реферату, участі в дискусії), складанні усно біографій визначних діячів української культури та внеску цивілізацій стародавнього світу в українську культуру та написанні домашньої контрольної роботи.

4. 1. Теми позанавчальної самостійної роботи

№ з/п Змістові модулі (перелік тем) Завдання К-ть годин Контролюючі заходи Термін виконання (семестр, иждень)
1. Тема 1. Вступ. Витоки української культури 1. Проаналізуйте погляди Льва Силенка й визначте особливості розвитку нео-язичництва (РУН-віри) в незалежній Україні. 2. Прослідкуйте історію виникнення і становлення на-ціональної символіки Украї-ни. 3. Вплив культур старо-давнього світу (єгипетської, месопотамської, індійської, китайської, грецької і рим-ської) на формування україн-ської культури Конспект І/1
2. Тема 2. Культура Київської Русі і Га-лицько-Во-линської держави   1. Культурні пам’ятки Ки-ївської Русі і сучасність (Де-сятинна церква, Софійський собор, Михайлівський золо-товерхий собор, Золоті Во-рота і т д.) 2. Культура Галицько-Волинської держави 3. Назвіть відомих Вам до-слідників історії і культури Київської Русі. Які проблеми вивчення культури Києво-руського періоду, спираю-чись на їхні праці, Ви можете виділити? Реферат     Доповідь 1/2
3. Тема 3. Культурні традиції українського Ренесансу 1. Початок книгодруку-вання в Україні 2. Князь Василь-Костянтин Острозький як культурний діяч 3. «Пересопницьке Єванге-ліє» і сучасність. 4. Замки України як унікальні пам’ятки світової культури. 5. Литовські Статути як джерела руського права литовсько-польської доби Конспект     Реферат 1/3
4. Тема 4. Українська культура другої половини XVII–XVIIІ ст. 1. Видатні вихованці Києво-Могилянської академії 2. Григорій Сковорода – мислитель-гуманіст, філо-соф, письменник, педагог, музикант. 3. «Історія Русів» – леген-дарний історико-літератур-ний памфлет. 4. Культурницька діяль-ність українських гетьманів. 5. Життя і творчість українських художників (Д. Левицького, А. Лосенка, В. Боровиковського). Конспект   Реферат 1/4
5. Тема 5. Західно-європейська культура в ХІХ ст. та Україна 1. Міська архітектура в ХІХ – на початку ХХ ст. 2. Перші університети в Україні (Харківський, Київ-ський, Новоросійський). 3. М. Костомаров – історик, письменник, громад-ський діяч. 4. З історії українського театру 5. «Єврейське» та «жіноче» питання в освітній політиці російського уряду. 6. Підготуйте виступ про особливості розвитку куль-тури цього періоду на Жито-мирщині. Які видатні діячі літератури і мистецтва від-відували Житомирщину у ХІХ – на початку ХХ ст.? Які твори були написані в нашому краї в цей час? Конспект     Реферат   Доповідь   1/5, 6
6. Тема 6. Культура ХХ ст. 1. Українці – переможці і призери Олімпійських ігор 2. Геній Георгія Нарбута. 3. З історії українського кінематографа. 4. Вихідці з України – світовому мистецтву (С. Спілберг, К. Дуглас, М. Йовович, В. Фарміга, О. Куриленко, С. Лифар та ін.). 5. Підготуйте інформацію про розвиток футболу в оку-пованій Україні. Доведіть або спростуйте твердження про проведення в серпні 1942 р. «матчу смерті» між радянськими і німецькими солдатами. 6. Що таке «Homo Soveticus»? Підготуйте ма-теріал про культуру повсяк-денного життя радянської людини у 1920–1980-ті рр. 7. Проаналізуйте творчий доробок українських емі-грантів ХХ ст. у розвиток світової культури (пись-менники, художники, музи-канти, автори, режисери). 8. Проаналізуйте особли-вості розвитку української культури в тилу й на окупо-ваній території у 1941–1944 рр. 9. Що таке «ждановщина»? Яким був її вплив на роз-виток української культури? 10. Про що свідчить поява «лисенківщини» у другій половині 1940-х рр.? Який вплив на розвиток україн-ської і радянської культури вона мала? 11. Охарактеризуйте внесок українських «шістде-сятників» і дисидентів у роз-виток української і світової культури. Реферат   Доповідь   Реферат     Дискусія 1/7,8
Кількість годин для самостійної роботи визначається для кожної спеціальності окремо у відповідності до обсягу загальних годин

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  3. IV. Практична робота.
  4. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  5. VI. Домашня робота.
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота .
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 497

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації до семінарського заняття | Перелік діячів української культури, біографії та творчі здобутки яких студенти мають опрацювати самостійно (у вигляді конспекту)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.