Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання №1. Вивчення поглинальної здатності фагоцитів.

1. Одержані мазки дофарбувати фарбою Романовського-Гімзе упродовж 17 хв. Фарбу змити дистильованою водою, мазки підсушували на повітрі.

2. Облік отриманих результатів провести під світловим мікроскопом з використанням імерсійного об’єктиву ×90 і визначити 2 показники: відсоток фагоцитозу (ВФ), тобто відсоток фагоцитувальних клітин (підраховують 100 клітин нейтрофільних лейкоцитів), які поглинули мікробні частки, та фагоцитарне число (ФЧ) за формулою 5.1 (підрахунок проводять на 100 нейтрофілів).

 

 

, у.о. , де:

a – кількість клітин, які поглинули 5 – 9 бактеріальних клітин;

b – кількість клітин, які містять 10 – 14 клітин;

c – кількість клітин, в яких кількість бактерій 15 і більше.

Відсоток фагоцитувальних нейтрофілів у здорових людей складає від 47% до 72%, а фагоцитарне число – від 12 до 23.

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Мета вивчення курсу.
  5. III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
  6. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  7. IV. Вивчення нового матеріалу.
  8. IV. Вивчення нового матеріалу.
  9. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
  10. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  11. V. Вивчення нового матеріалу.
  12. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття про імунну відповідь. Етапи розвитку імунної відповіді. | Завдання №2. Вивчення перетравлювальної здатності фагоцитів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.