МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАВДАННЯНа курсовий проект з дисципліни Організація баз даних і баз знань Студенту Ковалю Миколі Івановичу
Тема проекту: Застосування бази даних факультету інформатики. Строк здачі проекту 15. 05. 2012р. Керівник проекту: к.т.н., доцент Нелюбов В.О. Вихідні дані до проекту. Предметна область: факультет Інформатики. Завдання проекту: розробка застосування бази даних факультету Інформатики яке призначено для отримання інформації про навчальний процес поточного семестру. Опис предметної області: предметна область характеризується даними щодо студентів, викладачів і навчальних предметів і дозволяє отримувати інформацію щодо результатів екзаменаційної сесії. Наповнення бази даними здійснюється методистом факультету. Перегляд бази доступний студентам і викладачам факультету. До складу бази даних входять: - списки студентів по групам; - перелік предметів, що вивчаються; - викладацький склад кафедр; - відомості про лекційні і практичні заняття в кожній з груп; - екзаменаційні і залікові відомості у всіх групах по всіх предметах. Форми документів що утримують вхідну довідкову інформацію. Інформація щодо студентських груп утримується в таблицях, форма яких наведена на рис. 1. На факультеті Інформатики навчання студентів проводиться з двох спеціальностей: 1. Інформаційні управляючі системи і технології (ІУСТ). 2. Програмне забезпечення автоматизованих систем (ПЗАС).
На одному курсі навчається по одній групі кожної спеціальності. Групи позначаються: ІУСТ-1, ПЗАС-1 ...Іуст-n, Пзас-n, де цифри від 1 до n позначають номер групи, які зростають. Групи містять списки студентів: номер залікової книжки; прізвище, ім'я і по батькові; домашню адресу.
Навчальний процес здійснюється викладачами кафедр. Інформація щодо кафедр утримується в таблицях, форма яких наведена на рис 2.
Дані про викладачів включають наступні атрибути: табельний номер; прізвище, ім'я і по батькові; науковий ступінь; вчене звання; кафедра. Причому викладачі кафедри читають тільки ті предмети, які закріплені за цією кафедрою. Відповідно до навчального плану всі студенти групи в поточному семестрі вивчають певні предмети. Інформація щодо планів проведення занять утримується в таблицях, форма яких наведена на рис. 3. Всі предмети мають назви, закріплені за певними кафедрами і викладачами, по ним проводяться певні види занять (лекції, практика) і здійснюється підсумковий контроль (іспит, або залік). Вивчення предметів закінчується підсумковим контролем знань у вигляді іспиту або заліку. Інформація про результати контролю зберігається в екзаменаційній відомості, форма якої наведена на рис. 4.
Значення оцінок за результатами іспиту визначаються чотирьохбальною шкалою (від 2 до 5). Результати заліку визначаються текстом: зараховано, або не зараховано. База даних має надати можливість отримати наступну інформацію: 1. Склад навчальних груп (списки). 2. Загальну інформацію щодо кожного студента (прізвище, ім’я та по батькові, номер залікової книжки, адресу). 3. Інформацію про предмети що має вивчати кожна студентська група (назва предмету, форма контролю, викладач). 4. Інформацію про предмети що має вивчати кожний студент (назва предмету, форма контролю, викладач). 5. Інформацію щодо кафедр факультету (назва, викладацький склад). 6. Інформацію щодо викладачів (прізвище, посада, наукове звання, предмет, група, вид занять, вид контролю). 7. Екзаменаційні і залікові відомості по предметах і групах (номер групи, назва предмета, прізвище, ім’я та по батькові викладача, номер залікової книжки, прізвище, ім’я та по батькові студента, оцінка, дата, кількість студентів в групі, кількість студентів що проходили контроль, кількість студентів що отримали певну оцінку, середній бал по предмету в групі). Практична реалізація проекту: проект повинний бути реалізовано у вигляді застосування яке складається з бази даних і інтерфейсу з кнопкових і екранних форм користувача для забезпечення зручної роботи користувачів з базою даних. Етапи проектування баз даних: 1. Формулювання призначення БД певної предметної області, хто і як планує її використати. По суті це технічне завдання, в якому формулюються вимоги до БД і встановлюються обмеження. 2. Системний аналіз і словесний опис інформаційних об'єктів предметної області забезпечує пошук і упорядкування необхідних вхідних документів і відомостей, а також документів і іншої вихідної інформації. 3. Визначення сутностей (об’єктів), сукупність яких утворює предметну область, та їх атрибутів. Цей етап є першим кроком у напрямку формалізації предметної області. 4. Проектування інформаційно-логичної моделі предметної області з використанням методу сутність-зв'язок. На цьому етапі розробляються основні об’єкти бази даних – таблиці і встановлюються зв’язки між ними. 5. Перевірка таблиць бази даних на відповідність нормальним формам дозволяє переконатися в тому, що запроектована база даних має правильну структуру. Якщо деякі таблиці не відповідають нормальним формам, то необхідно повернутися на початкові етапи проектування для внесення в базу відповідних змін. 6. Перевірка спроможності запропонованої моделі по забезпеченню виконання поставлених задач, здійснюється перевіркою працездатності бази даних у "ручному" режимі. У разі необхідності інфологічна модель БД удосконалюється. 7. Обґрунтування вибору СУБД із використанням якої буде реалізовуватися проект. 8. Реалізація проекту БД на комп’ютері: створення таблиць і зв’язків між ними; створення форм, запитів і звітів; часткове наповнення бази даними і перевірка її працездатності. 9. Розробка і реалізація інтерфейсу користувача: кнопкові форми, параметри запуску, обмеження доступу, інструкція по використанню БД для користувача. 10. Здача БД замовнику (захист курсової роботи). Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|