![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання 1 . Дослідження законів рівномірного руху.1. Встановити відстані 2. Записати значення 3. Розмістити нижній край правого циліндра трохи вище візирної лінії верхнього кронштейна. 4. Покласти додатковий тягарець (кільце з діаметром більшим за діаметр кільця середнього кронштейна) на правий циліндр. Натиснути кнопку «Пуск». Рівномірний рух буде відбуватись на ділянці 5. За допомогою мілісекундометра виміряти час t проходження циліндром ділянки Дослід повторити не менше п‘яти разів. Значення часу 6. Залишаючи відстань Дослід повторити п‘ять разів для другого значення 7. Аналогічно встановити третє значення в табл.. 1.1. Повторити дослід не менше п‘яти раз. Покази мілісекундометра записати в табл. 1.1. Таблиця 1.1
8. Розрахувати для кожного з трьох значень
де Розрахувати для кожного з трьох значень
Результати записати в табл.. 1.1. 9. Провести статистичну обробку результатів експерименту як для непрямих вимірювань. Для цього розрахувати для кожного значення 1) середньоквадратичну похибку часу
2) середньоквадратичну похибку шляху:
ΔSінстр.= де 3) в загальному вигляді середньоквадратична похибка швидкості
Оскільки, як видно з рівняння (8) Тоді остаточно
4) для кожного значення
де Задати довірчу імовірність 5) результати експерименту записати в інтервальній формі:
10. Порівняти, одержані в трьох серіях дослідів середні значення швидкості рівномірного руху з урахуванням знайденого довірчого інтервалу
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|