МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання 1 . Дослідження законів рівномірного руху.1. Встановити відстані і за допомогою верхнього і середнього кронштейнів для першої серії дослідів. 2. Записати значення і в таблицю 1.1. 3. Розмістити нижній край правого циліндра трохи вище візирної лінії верхнього кронштейна. 4. Покласти додатковий тягарець (кільце з діаметром більшим за діаметр кільця середнього кронштейна) на правий циліндр. Натиснути кнопку «Пуск». Рівномірний рух буде відбуватись на ділянці після того, як тягарець залишиться на кільці середнього кронштейна. 5. За допомогою мілісекундометра виміряти час t проходження циліндром ділянки . Дослід повторити не менше п‘яти разів. Значення часу записати в таблицю 1.1. 6. Залишаючи відстань тією ж самою, змінити відстань за допомогою верхнього і середнього кронштейнів. Записати нове значення в табл.. 1.1. Дослід повторити п‘ять разів для другого значення та записати значення часу в табл..1.1. 7. Аналогічно встановити третє значення та записати його в табл.. 1.1. Повторити дослід не менше п‘яти раз. Покази мілісекундометра записати в табл. 1.1. Таблиця 1.1
8. Розрахувати для кожного з трьох значень середнє значення часу t ср за формулою: , (8) де – кількість дослідів; tі – значення часу для і – го досліду; і – номер досліду. Розрахувати для кожного з трьох значень , середнє значення швидкості рівномірного руху за формулою: . (9) Результати записати в табл.. 1.1. 9. Провести статистичну обробку результатів експерименту як для непрямих вимірювань. Для цього розрахувати для кожного значення : 1) середньоквадратичну похибку часу : .
2) середньоквадратичну похибку шляху: м; ΔSінстр.= = 0,9∙10-3 м. де – інструментальна похибка шкали машини Атвуда.; – ціна поділки шкали приладу, = 1. 10-3 м ; 3) в загальному вигляді середньоквадратична похибка швидкості ; Оскільки, як видно з рівняння (8) = . Тоді остаточно . 4) для кожного значення знайти довірчий інтервал вимірювання швидкості: , де – коефіцієнт Стьюдента. Задати довірчу імовірність 0,95, тоді для = 5, коефіцієнт Стьюдента = 2,8. 5) результати експерименту записати в інтервальній формі: = 0,95 . , . 10. Порівняти, одержані в трьох серіях дослідів середні значення швидкості рівномірного руху з урахуванням знайденого довірчого інтервалу та зробити висновок.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|