![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання 2. Дослідження законів рівноприскореного руху1. Положенням середнього кронштейна задати певне значення 2. Встановити нижній край правого циліндра трохи вище візирної лінії середнього кронштейна. Покласти на нього тягарець, діаметр якого менший за діаметр кільця кронштейна. Натиснути кнопку «Пуск». 3. Виміряти не менше п‘яти разів час проходження циліндром відстані 4. Змінити положення середнього кронштейна ще два рази і виміряти не менше п‘яти разів значення часу 5. Розрахувати для відповідних значень
Таблиця 1.2.
6. Провести статистичну обробку результатів експерименту, як для непрямих вимірювань, для кожного значення шляху 1) середньоквадратичну похибку вимірювання часу
де
2) середньоквадратичну похибку шляху
де
3) в загальному вигляді середньоквадратична похибка прискорення
тоді остаточно
4) оскільки з рівняння (10) видно
Задати довірчу ймовірність Відповідь записати в інтервальній формі:
7. Порівняти одержані в трьох серіях вимірювань значення прискорення
Контрольні запитання 1. Дайте визначення траєкторії, шляху, переміщення. 2. Дайте визначення середньої та миттєвої швидкостей. Вкажіть їх напрямок. 3. Дайте визначення середнього та миттєвого прискорень. 4. Дайте визначення рівномірного та рівнозмінного рухів. 5. Запишіть та поясніть рівняння, які описують залежність швидкості та шляху від часу для рівномірного та рівнозмінного рухів. 6. Чому в завданні 1 на ділянці 7. Чому в завданні 2 на ділянці шляху
Література: Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|