МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання 2. Дослідження законів рівноприскореного руху1. Положенням середнього кронштейна задати певне значення і записати його в табл. 1.2. 2. Встановити нижній край правого циліндра трохи вище візирної лінії середнього кронштейна. Покласти на нього тягарець, діаметр якого менший за діаметр кільця кронштейна. Натиснути кнопку «Пуск». 3. Виміряти не менше п‘яти разів час проходження циліндром відстані та занести дані в табл. 1.2. Рух циліндра на ділянці буде рівноприскорений без початкової швидкості. 4. Змінити положення середнього кронштейна ще два рази і виміряти не менше п‘яти разів значення часу . Результати записати в табл.. 1.2. 5. Розрахувати для відповідних значень середні значення часу t ср та прискорення за формулами ; . (10) Таблиця 1.2.
6. Провести статистичну обробку результатів експерименту, як для непрямих вимірювань, для кожного значення шляху розрахувати: 1) середньоквадратичну похибку вимірювання часу
, де – кількість вимірювань ;
2) середньоквадратичну похибку шляху , де = =0,5.10–3 м – інструментальна похибка шкали стержня машини Атвуда; С – ціна поділки шкали приладу. м . 3) в загальному вигляді середньоквадратична похибка прискорення
, тоді остаточно .
4) оскільки з рівняння (10) видно знайти довірчий інтервал Δа вимірювання прискорення. . Задати довірчу ймовірність 0,95, тоді для ; – коефіцієнт Стьюдента. Відповідь записати в інтервальній формі: ; . 7. Порівняти одержані в трьох серіях вимірювань значення прискорення з урахуванням знайденого довірчого інтервалу та зробити висновок.
Контрольні запитання 1. Дайте визначення траєкторії, шляху, переміщення. 2. Дайте визначення середньої та миттєвої швидкостей. Вкажіть їх напрямок. 3. Дайте визначення середнього та миттєвого прискорень. 4. Дайте визначення рівномірного та рівнозмінного рухів. 5. Запишіть та поясніть рівняння, які описують залежність швидкості та шляху від часу для рівномірного та рівнозмінного рухів. 6. Чому в завданні 1 на ділянці тіло рухається рівноприскорено, а на ділянці – рівномірно ? 7. Чому в завданні 2 на ділянці шляху тіло рухається прискорено ?
Література: – 1,2,3 ; – 1,2,3 ; – 1,2,3 ,4 . Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|