Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ СТУДЕНТІВ

В умовах впровадження в українському освітньому просторі вимог Болонського процесу та оцінювання студентів у межах кредитно-модульної системи система розподілу балів з навчальної дисципліни виглядає таким чином.

Кожний вид роботи оцінюється певними балами, розподіл яких безпосередньо залежить від кількості аудиторних годин, які відведені навчальним планом спеціальності на вивчення цього курсу (зразок оцінювання наведено у наступній таблиці)

Вид роботи Рейтингова оцінка
Присутність на лекції, ведення конспекту 1 бал
Підготовка до практичного заняття, виконання всіх видів завдань, які передбачені в плані 1-5 балів, в залежності від якості виконання
    Модульна контрольна робота 9 балів (по три бали за кожне питання)
    Виконання завдань індивідуальної роботи 20 балів (по п’ять балів за виконання кожного завдання)

 

Залікова оцінка виставляється з урахуванням поточної роботи студента протягом усього семестру. Ураховується як відвідування занять і аудиторна робота, так і виконання індивідуальних завдань і завдань для самостійного опрацювання.

Оцінювання знань студентів під час поточного контролю відбувається на підставі наступних критеріїв:

ö Правильність відповідей (правильний, чіткий, досить глибокий виклад теоретичних понять).

ö Ступінь усвідомлення програмного матеріалу й самостійність міркувань.

ö Новизна навчальної інформації; рівень використання наукових (теоретичних знань).

ö Уміння користуватися засвоєними теоретичними знаннями в повсякденнім житті.

За шкалою ECTS За шкалою університету За національною шкалою
Екзамен Залік
A 90 – 100 (відмінно) 5 (відмінно) Зараховано
B 80 – 89 (дуже добре) (добре)
C 75 – 79 (добре)
D 65 – 74 (задовільно) 3 (задовільно)
E 60 – 64 (достатньо)
FX 35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) 2 (незадовільно) Незараховано
F 1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 

Виходячи з розглянутих положень, критерії залікової оцінки такі:

«Зараховано» з оцінкою «А» виставляється студентові тоді, коли його відповідь бездоганна за змістом, формі, обсягу. Це означає, що студент повною мірою по програмі засвоїв увесь навчальний матеріал, викладений у підручниках і інших джерелах і на практичних, семінарських заняттях, дає бездоганні й глибокі відповіді на поставлені питання, а також при тестуванні показує знання не тільки основний, але й додаткової літератури, першоджерел, приводить власні міркування, будує узагальнюючі висновки, використовує знання із суміжних, галузевих дисциплін, уміє зв'язати вивчений матеріал з реальною дійсністю й доцільно використовує його для аналізу практичних завдань.

«Зараховано» з оцінкою «В» передбачає також високий рівень знань, навичок і вмінь. При цьому відповідь досить повна, логічно вибудувані, з елементами самостійності, але містить деякі неточності, або пробіли в неосновних питаннях. Можливо слабке знання додаткової літератури, недостатня чіткість у визначенні понять.

Зараховано» з оцінкою «С» передбачає також достатньо високий рівень знань, навичок і вмінь. При цьому відповідь повна, логічно вибудувана, з елементами самостійності, але містить деякі неточності, або пробіли в неосновних питаннях. Можливо слабке знання додаткової літератури, недостатня чіткість у визначенні понять.

Зараховано» з оцінкою «D» «E» передбачає наявність знань лише основної літератури, студент відповідає по суті питання, і в загальній формі розбирається в матеріалі, але відповідь неповна, неглибокий, містить неточності, дає недостатньо правильні формулювання, порушує послідовність викладу матеріалу, почуває труднощів, застосовуючи знання при рішенні практичних завдань.

Незараховано” з оцінками «FX» та «F» ставиться тоді, коли студент не знає значної частини програмного матеріалу, допускає істотні помилки при висвітленні понять, на додаткові питання відповідає не по суті, робить велика кількість помилок в усній відповіді.

Студенти, які відробили всі теми практичних занять і самостійної роботи, залік одержують на останньому практичнім занятті без додаткових контрольних заходів ( за поточними оцінками). Студенти, які не відробили пропущені заняття або мають незадовільні оцінки, залік одержують лише після ліквідації цих недоліків



Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. III. Контроль знань
  6. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  7. IV. Закріплення й узагальнення знань
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 309

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант № 6 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.