МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ СТУДЕНТІВВ умовах впровадження в українському освітньому просторі вимог Болонського процесу та оцінювання студентів у межах кредитно-модульної системи система розподілу балів з навчальної дисципліни виглядає таким чином. Кожний вид роботи оцінюється певними балами, розподіл яких безпосередньо залежить від кількості аудиторних годин, які відведені навчальним планом спеціальності на вивчення цього курсу (зразок оцінювання наведено у наступній таблиці)
Залікова оцінка виставляється з урахуванням поточної роботи студента протягом усього семестру. Ураховується як відвідування занять і аудиторна робота, так і виконання індивідуальних завдань і завдань для самостійного опрацювання. Оцінювання знань студентів під час поточного контролю відбувається на підставі наступних критеріїв: ö Правильність відповідей (правильний, чіткий, досить глибокий виклад теоретичних понять). ö Ступінь усвідомлення програмного матеріалу й самостійність міркувань. ö Новизна навчальної інформації; рівень використання наукових (теоретичних знань). ö Уміння користуватися засвоєними теоретичними знаннями в повсякденнім житті.
Виходячи з розглянутих положень, критерії залікової оцінки такі: «Зараховано» з оцінкою «А» виставляється студентові тоді, коли його відповідь бездоганна за змістом, формі, обсягу. Це означає, що студент повною мірою по програмі засвоїв увесь навчальний матеріал, викладений у підручниках і інших джерелах і на практичних, семінарських заняттях, дає бездоганні й глибокі відповіді на поставлені питання, а також при тестуванні показує знання не тільки основний, але й додаткової літератури, першоджерел, приводить власні міркування, будує узагальнюючі висновки, використовує знання із суміжних, галузевих дисциплін, уміє зв'язати вивчений матеріал з реальною дійсністю й доцільно використовує його для аналізу практичних завдань. «Зараховано» з оцінкою «В» передбачає також високий рівень знань, навичок і вмінь. При цьому відповідь досить повна, логічно вибудувані, з елементами самостійності, але містить деякі неточності, або пробіли в неосновних питаннях. Можливо слабке знання додаткової літератури, недостатня чіткість у визначенні понять. Зараховано» з оцінкою «С» передбачає також достатньо високий рівень знань, навичок і вмінь. При цьому відповідь повна, логічно вибудувана, з елементами самостійності, але містить деякі неточності, або пробіли в неосновних питаннях. Можливо слабке знання додаткової літератури, недостатня чіткість у визначенні понять. Зараховано» з оцінкою «D» «E» передбачає наявність знань лише основної літератури, студент відповідає по суті питання, і в загальній формі розбирається в матеріалі, але відповідь неповна, неглибокий, містить неточності, дає недостатньо правильні формулювання, порушує послідовність викладу матеріалу, почуває труднощів, застосовуючи знання при рішенні практичних завдань. „Незараховано” з оцінками «FX» та «F» ставиться тоді, коли студент не знає значної частини програмного матеріалу, допускає істотні помилки при висвітленні понять, на додаткові питання відповідає не по суті, робить велика кількість помилок в усній відповіді. Студенти, які відробили всі теми практичних занять і самостійної роботи, залік одержують на останньому практичнім занятті без додаткових контрольних заходів ( за поточними оцінками). Студенти, які не відробили пропущені заняття або мають незадовільні оцінки, залік одержують лише після ліквідації цих недоліків Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|