МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Завдання 10.1. Що являє собою оцінка стану охорони праці на підприємстві? 2. Яким чином здійснюється планування організаційно-технічних заходів з охорони праці? 3. Охарактеризуйте роль колективного договору в системі нормативного регулювання питань охорони праці. Завдання 11. Використовуючи спільні рекомендації державних органів і профспілок щодо змісту розділу «Охорона праці» у колективному договорі, дайте відповіді на такі запитання: 1. Яке значення колективного договору у вирішенні проблеми охорони праці? 2. Які вживаються заходи захисту прав і соціальних інтересів осіб, що потерпіли на виробництві від нещасних випадків? 3. Які рекомендації щодо розміру одноразової допомоги визначені колективним договором залежно від певних факторів: важкості ушкодження здоров’я, складу сім’ї (наявності утриманців), ступеня вини потерпілого тощо? Завдання 12. Кожному студентові видається набір матеріалів, який включає форми звіту № 1-ПВ (умови праці) по трьох підприємствах. І. Слід проаналізувати: 1. Стан умов праці на кожному підприємстві: а) чисельність усіх працівників облікового складу, з них зайнятих в умовах, що не відповідають санітарно-гігієнічним нормам; б) чисельність працівників, які працюють у нічну зміну; в) чисельність працівників, які працюють на роботах, заборонених чинними нормативними актами про охорону праці. 2. Чисельність працівників, яким за роботу в шкідливих умовах встановлені пільги та компенсації. ІІ. Порівняйте умови праці на підприємствах. ІІІ. Дайте пропозиції щодо стимулювання підприємств за роботу з поліпшення умов праці. Завдання 13. Підготувати реферати. 8.4. Контрольні запитання 1. Якими є обов’язки власника підприємства в галузі охорони праці? 2. Якими є обов’язки працівника в галузі охорони праці? 3. Якими є функції і права служби охорони праці? 4. Яке призначення комісій з охорони праці? 5. В чому суть контролю за охороною праці і якими є його принципи? 6. Назвіть види контролю за охороною праці. 7. Назвіть показники та критерії оцінки стану охорони праці на підприємстві. 8. Як здійснюється планування робіт з охорони праці? 9. В чому суть системи управління охороною праці? 10. На яких принципах формується комплексний підхід до виконання завдань охорони праці? 11. Назвіть функції системи управління охороною праці. 12. Розкрийте суть колективного договору в системі нормативного регулювання питань охорони праці. 13. Які показники включає єдина система обліку умов і безпеки праці? Читайте також:
|
||||||||
|