Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВИЗНАЧЕННЯ ШВИДКОСТІ КРІПЛЕННЯ

Швидкість кріплення слідом за виїмкою (м/хв) повинна задовольняти наступним умовам:

(1.28.)

де: – коефіцієнт, що враховує гірничо-геологічні умови очисного вибою:

= 0,9 у сприятливих умовах (стійка покрівля);

= 0,8 - 0,6 у середніх умовах;

= 0,4 - 0,2 у несприятливих умовах;

; (1.29.)

крок установки секції кріплення по довжині лави (ширина секції), м;

норматив часу на пересувку однієї секції, 0.25хв.

 

Практично в очисних комплексах з механізованими кріпленнями швидкості кріплення становлять (згідно характеристики кріплення) 12мм/сек.=720мм/хв.=0.72м/хв

 

 

Для забезпечення усталеної роботи комбайна бажано приймати швидкість кріплення на 20% вище робочій швидкості переміщення комбайна. Для підвищення швидкості кріплення можуть бути застосовані наступні способи:

- пересувка секцій слідом за виїмкою через одну для того, щоб слідом інший робітник пересував до вибою не пересунені секції;

- автоматизоване або дистанційне групове керування пересувкою секцій кріплення що дозволяє доводити швидкість кріплення до 6 - 8 м/хв.

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. IV. Закріплення й узагальнення знань
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 341

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навантаження на очисної вибій | ПЕРЕВІРКА ОБРАНОГО КОМПЛЕКСУ ПО ГАЗОВОМУ ЧИННИКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.