Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика навчання учнів виконувати елементарні геометричні побудови; позначення фігур.

3. Які ж елементарні геометричні побудови виконують молодші школярі при вивченні математики? – аналіз вимог державного освітнього стандарту і програми з математики для початкових класів свідчать, що учні І-ІУ класів повинні навчитися виконувати наступні елементарні геометричні побудови:

· побудова точки;

· побудова прямої;

· побудова відрізків;

· побудова кривих;

· побудова многокутників;

· побудова кутів;

· побудова кола.

Всі вказані побудови виконуються, як правило на папері в клітинку. Для сильніших учнів з метою особистісної орієнтації навчального процесу слід використовувати побудови на нелінійованому папері.

Які вимоги ставляться до виконання геометричних побудов? – вивчення вимог методичних посібників для вчителів, аналіз діючих підручників з математики для початкових класів, досвід вчителів-новаторів дозволяють зробити висновок про формування у дітей необхідності дотримання у процесі геометричних побудов наступних вимог:

а) формування уміння правильно використовувати при побудовах олівець (тримання, нахил, натискування);

б) правильне положення руки, яка тримає лінійку чи косинець;

в) висока якість виконуваних малюнків, що включає однакову товщину ліній, охайність, чіткість тощо;

г) дотримання вказаних розмірів.

Найпростішою геометричною фігурою, яку повинні вміти будувати молодші школярі, є точка. Разом з тим, вивчення продуктів діяльності учнів початкових класів дозволяє стверджувати, що далеко не всі діти вміють правильно будувати цю фігуру. Так, значна частина учнів зображає точку у вигляді зафарбованого кружечка, що свідчить про відсутність правильних уявлень про цю геометричну фігуру. Адже, точка – це слід, який залишає олівець на папері чи місце перетину двох ліній. Саме тому, будуючи точку, школярі повинні зображати її так, як це показано на малюнку № 13.4.

 

·    
Правильно Неправильно

 


Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів




Переглядів: 1179

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Малюнок № 13.1. | Малюнок № 13.4.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.