Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 3.

Дайте відповіді на наступні запитання:

  1. What is a computer?
  2. What is the difference between software and hardware?
  3. Where can we see the results of information processing?
  4. What are the three main sections of the computer?
  5. What is the function of the CPU?
  6. Where are the instructions and data processed by the CPU?
  7. What is the function of storage devices?
  8. What are the functions of output and input devices?
  9. What can be seen on the monitor?
  10. What is the printer used for?

 

 

Текст 24

 

Корисність ПК постійно зростає в міру зростання їх потужності та розширення можливостей нових комп’ютерних програм. Текстові редактори, електронні таблиці, бази даних зараз доступні для користувачів. Комп’ютерні ігри – це лише один аспект того, що стало відомо як мультисередовище (комплексне зображення інформації), коли комп’ютер створює комплексне звукове та візуальне середовище, корисне у мистецтві, бізнесі, освіті, а також для розваг. Розширений обсяг основної та вторинної пам’яті, швидкі процесори, монітори з високою якістю зображення дозволяють комбіноване використання програм. Сучасні ПК можуть працювати з кількома програмами одночасно, відображаючи їх у «вікнах» на екрані. Завдяки цьому простіше переносити дані з однієї програми до іншої. Застосування ПК призводить до революційних змін у багатьох галузях. Наприклад, програми побудови графіків та принтери з високим ступенем розділюваності вивільняють архітекторів, дизайнерів та інженерів від численних операцій, що забирають багато часу. Письменники застосовують виконавчі програми, аби запобігти технічним помилкам у процесі створення власних творів. Бібліотеки відмовляються від застарілої карткової системи і натомість запроваджують комп’ютерні каталоги, доступні користувачам через комп’ютерну мережу звідусіль. Високошвидкісний зв’язок та портативні ПК дозволяють людині виконувати значну частину роботи за межами офісу. Інтернет та модеми дозволяють переносити цілі програми, графічні зображення, звук, та письмові повідомлення на домашні ПК, або на робочі станції в офісах.

 


Завдання 1.

Прочитайте і запам’ятайте наступні терміни з тексту:

текстовий редактор – text editor

база даних – data base

користувач – user

носій (даних), середовище – medium

розвага – entertainment

основна і вторинна пам’ять – main and secondary memory

переносити дані – to transfer data

програма побудови графіків (на екрані дісплея) – graphic program

виконавча програма – executive program

технічна помилка (помилка запису) – write error

система налагоджування – debugging system

спеціалізована система – dedicated system

настільна система – desktop system

портативний комп’ютер - laptop

візуальне зображення – display (screen) image

графічне зображення – graphic image


 

Завдання 2.

Поясніть різницю між термінами «hardware» та «software». Постарайтеся здогадатися про значення слова «firmware».

Завдання 3.


Дайте визначення наступних термінів:


spreadsheet

processing

window

screen

network

Які ще терміни стосовно комп’ютерів ви знаєте?

Завдання 4.

Перекладіть наступні словосполучення:

word processing programs

database management programs

multimedia applications

complex sight-and-sound environment

very-high-resolution display

time-consuming tasks

digitized sound

оцифрованный


Завдання 5.

Виберіть слова, що найбільш близькі за змістом до тих, що виділені у реченнях:

Modern PCs can have several programs active at once.

a) immediately b) simultaneously c) right now

It is possible to transfer data from one program to another

a) to transform b) to communicate c) to send

The libraries abandon traditional card catalogs.

a) deplete/1) истощать, исчерпывать (запасы, финансовые ресурсы) b) get rid of c) abound/иметься в большом числе

This information is accessible to the users.

a) available b) observable c) admirable

The capability of computers has greatly increased lately.

a) opportunity b) potential c) proliferation

Завдання 6.

Перекладіть наступні речення українською мовою, звертаючи увагу на переклад словосполучення «but for»:

But for computers this work would take a lot of time and effort.

But for the Internet we couldn’t get so much information.

But for the hard work of programmers there wouldn’t exist such a powerful software.

But for high-resolution printers and other auxiliary devices the engineers couldn’t be relieved of many boring tasks.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. V. Завдання.
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 526

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
мезоклимат, макроклимат | ІV. Государственные стандарты Украины (ДСТУ).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.