Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція 6-7. Ризик-менеджмент як система управління ризиком і особливості її застосування в процесі управління ризиками зовнішньоекономічної діяльності

1. Ризик-менеджмент як система: суб’єкт і об’єкт, функції ризик-менеджменту

2. Організація ризик-менеджменту, основні правила ризик-менеджменту та умови їх реалізації

3. Зміст поняття “стратегія ризик - менеджменту”, основні правила стратегії ризик-менеджменту

4. Тактика ризик-менеджменту


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. CMM. Групи ключових процесів
  4. CMM: зрілість організацій і процесів
  5. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  6. ERP і управління можливостями бізнесу
  7. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  8. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  9. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  10. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  11. II. Мотивація навчальної діяльності
  12. II. Мотивація навчальної діяльності




Переглядів: 324

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні правила управління ризиком та особливості їх застосування в практичній діяльності підприємства | Ризик-менеджмент як система: суб’єкт і об’єкт, функції ризик-менеджменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.