МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Технологічний процес нанесення гальванічних покриттів.Процес нанесення покриттів на деталі включає в себе три групи операцій - підготовку деталей до нанесення покриття, нанесення покриття та обробку деталей після покриття. Підготовка деталей до нанесення покриття включає наступні операції: механічну обробку поверхонь, що підлягають нарощуванню; очистку деталей від окислів і попереднє знежирення; монтаж деталей на підвісне пристосування; ізоляцію поверхонь, що не підлягають покриттю; знежирення деталей з наступним промиванням у воді; анодний обробку (активацію). Попередня механічна обробка деталей має мету надати відновлюваним поверхням правильну геометричну форму. Виробляється ця обробка відповідно до рекомендацій по механічній обробці відповідного матеріалу. Очистку деталей від окислів з метою «пожвавлення» поверхні виробляють шляхом обробки шліфувальною шкуркою або м'якими колами з полировальной пастою. Попереднє знежирення деталей виробляють шляхом промивки в розчинниках (уайт-спірит, діхлоретане, бензині та ін.). При монтажі деталей на підвісне пристосування необхідно забезпечити їх надійний електричний контакт з струмопровідної штангою, сприятливі умови для рівномірного розподілу покриття по поверхні деталі і для видалення бульбашок водню, що виділяються при електролізі. Для захисту поверхонь, що не підлягають нарощуванню, застосовують: цапонлак в суміші з нітроемалью у співвідношенні 1: 2 (його наносять в декілька шарів при пошарової сушці на повітрі); чохли з поліхлорвінілового пластикату товщиною 0,3 ... 0,5 мм; різні футляри, втулки, екрани, виготовлені з неелектропровідних кислотостійких матеріалів (ебоніт, текстоліт, вініпласт і т. п.). Остаточне знежирення підлягають нарощуванню поверхонь деталей виробляють шляхом електрохімічної обробки в лужних розчинах наступного складу: їдкий натр -10 кг / м3, сода кальцинована - 25 кг / м3, тринатрийфосфат - 25 кг / м3, емульгатор ОП-7 3 ... 5 кг / м3. Режим знежирення: температура розчину 70 ... 80 ° С; щільність струму 5 ... 10 А / дм; тривалість процесу 1 ... 2 хв. Після знежирення деталі промивають в гарячій, а потім в холодній воді. Суцільна без розривів плівка води на знежиреної поверхні свідчить про хорошу якість видалення жирів. Активацію (анодний обробку) виробляють для видалення найтонших окисних плівок з поверхні деталі та забезпечення найбільш міцного зчеплень гальванічного покриття з деталлю. Підвісне пристосування для хромування шийок під підшипники на провідній шестерні заднього моста автомобіля ГАЗ-53А:
1. струмопідвідного штанга; 2. гачок; 3. гайка; 4. ізоляційна втулка; 5. хроміруемой поверхні; 6. захисний чохол.
Ця операція безпосередньо передує нанесенню покриття. При хромування анодний обробку виробляють в основному електроліті. Деталі завішують у ванну для хромування і для прогріву витримують 1 ... 2 хв без струму, а потім піддають обробці на аноді протягом 30 ... 45 с при анодної щільності струму 25 ... 35 А / дм. Після цього, не виймаючи деталі з електроліту, перемикають їх на катода і наносять покриття. При Осталювання активацію також виробляють шляхом анодної обробки деталей в спеціальній ванні з 30% -ним водним розчином сірчаної кислоти протягом 2 ... 3 хв, при температурі 18 ... 25 ° С і анодної щільності струму: для сталевих деталей 60 .. .70 А / дм2, для чавунних 10 ... 16 А / дм2 і для деталей з алюмінієвих сплавів 1 00 ... 120 А / дм2. По завершенні активації деталі, що підлягають Осталювання, промивають спочатку в холодній, а зарахуємо в гарячій воді при температурі 50 ... 60 ° С, де їх одночасно підігрівають до температури, близької до температури електроліту для Осталювання. Підігріті деталі завантажують у ванну для Осталювання і після витримки протягом 10 ... 20 з включають струм. Нарощування покриття на початку протягом 2 ... 5 хв ведуть при катодного щільності струму 1 ... 5 А / дм2, а потім поступово (протягом 2 ... 10 хв) підвищують щільність струму до величини, встановленої режимом. Обробка деталей після нанесення покриття включає наступні, операції: нейтралізацію деталі від залишків електроліту; промивку деталей у холодній і гарячій воді; демонтаж деталей з підвісного пристосування і видалення ізоляції; сушку деталей; термічну обробку (при необхідності); механічну обробку деталей до необхідного розміру. Цей порядок виконання заключних операцій зберігається при нанесенні покриттів з будь-яких електролітів, проте конкретні процеси мають деякі особливості. Так, якщо деталі піддаються хромуванню, то їх спочатку промивають у ванні з дистильованою водою (для уловлювання електроліту), а потім - - в проточній воді, після чого занурюють на 0,5 ...! мінв3 ... 5% -ний розчин кальцинованої соди (для нейтралізації залишків електроліту) і остаточно промивають у теплій воді. Потім деталі знімають з підвісних пристосувань, видаляють з них ізоляцію і сушать в сушильній шафі при температурі 120 ... 130 ° С. У деяких випадках для зняття внутрішніх напружень в хромових покриттях деталі проходять термообробку з нагріванням до 180 ... 200 ° С в масляній ванні і витримкою при цій температурі протягом 1 ... 2год. Після Осталювання деталі промивають в гарячій воді, потім піддають нейтралізації від залишків електроліту в 10% -ому розчині каустичної соди при температурі 70 ... 80 ° С протягом 5 ... 10 хв, після чого знову промивають у гарячій воді і демонтують з підвісних пристосувань.
Читайте також:
|
||||||||
|