Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типи (різновиди) шкільних уроків. Особливості комплексного уроку фізичної культури в початкових класах.

Шкільні уроки фізичної культури розрізняються за змістом і педагогічними завданнями. За змістом розрізняються комплексні уроки та уроки з акцентом на певний вид навчального матеріалу. В 1-3 класах, як правило, проводять комплексні уроки, які передбачають рухливі ігри, вправи основної гімнастики, легкоатлетичні вправи або вправи з лижної підготовки. Можна проводити уроки, що передбачають один вид вправ, наприклад : лижної підготовки, плавання чи рухливих ігор.

Залежно від поставлених педагогічних завдань уроки фізичної культури поділяють на вступні, уроки ознайомлення з новим матеріалом, вивчення нового матеріалу, повторення пройденого матеріалу та удосконалення у виконання, уроки мішаного типу, контрольні та підсумкові уроки.

Будь-який урок фізичної культури має і свої особливості.

Вступні уроки проводяться на початку навчального року, чверті або перед вивченням матеріалу нових розділів програми, наприклад: плавання, лижної підготовки. На вступному уроці вчитель проводить бесіду – ознайомлює учнів із завданнями і змістом уроків на навчальний рік або чверть, а також з вимогами, що ставляться до уроків / порядок приходу на урок, поведінка, одяг, взуття та ін./. Бесіда має бути виразною і викликати у дітей інтерес до занять фізичною культурою.

Вступний урок, як правило починається в класі, а продовжується спортивному залі, на майданчику чи іншому місці, де заплановано провести його практичну частину.

Учителеві треба звернути увагу на підготовку і проведення вступного уроку для учнів 1 класу на початку навчального року. Перший урок фізичної культури має велике значення в житті дітей, тому його треба ретельно підготувати і добре провести.

 

ОРІЕНТОВАНИЙ ПЛАН ВСТУПНОГО УРОКУ

/ 1 клас, 1 чверть, 1 урок /

Завдання уроку :

1) ознайомити дітей із змістом занять фізичною культурою і вимогам до організації їх;

2) розучувати комплекс вправ фізкультурної хвилини;

3) ознайомити з шикуванням у шеренгу за зростом.

Місце проведення : клас, майданчик

Посібники: плакат із зображенням дівчинки і хлопчика в одязі для занять фізичною культурою.

ПЕРША ЧАСТИНА - 20 хвилин.

Ознайомлення з учнями.

1. Бесіда про завдання предмета “Фізична культура”, про роль занять фізичною культурою для всебічного розвитку і зміцнення здоров’я, про правила поведінки на уроках і спортивну форму.

2. Розучування комплексу вправ фізкультурної хвилини.

3. Організований перехід на майданчик.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  4. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  5. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  11. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. III. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 2013

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Елементарні способи управління учнями | ДРУГА ЧАСТИНА - 20 хвилин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.