МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід урокуI. Актуалізація знань учнів — Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з вами вирушаємо у подорож водними просторами Математичного океану і попливемо на ось такому човні під вітрилами (демонстрація малюнка). Якщо ви правильні швидко виконаєте запропоновані завдання, ми побуваємо у різних портах і повернемось додому. — Але перш ніж вирушити в путь, відгадайте ребуси. — Отже, подорож почалась. (Учитель вивішує на дошку малюнок корабля і карти.) Перший порт, у який ми завітаємо, називається «Обчислювальний». Ми будемо розв’язувати приклади у межах 10. 1. Усна лічба Перше завдання з картками виконують учні перших парт кожного ряду. — Ви знаєте, хто живе у воді? — Правильно, риби. І для того щоб зійти на берег, вам потрібно розв’язати приклади. Їх вам пропонує морська красуня. Друге завдання — гра «Визнач маршрут корабля». Біля дошки працюють 3 учні. Щоб визначити курс корабля, який зашифровано прикладами, треба підкреслити правильну відповідь. 9 – 8 (3, 6, 1) 2 – 2 (1, 3, 0) 6 + 1 (7, 9, 8) 7 – 6 (2, 4, 1) 4 + 4 (8, 6, 9) 6 + 4 (8, 3, 10) 3 + 3 (6, 7, 5) 7 + 2 (8, 10, 9) 3 + 6 (10, 8, 9) 5 + 3 (6, 9, 8) 10 – 2 (7, 8, 9) 6 + 3 (7, 6, 9) 5 + 5 (8, 10, 9) 4 + 5 (9, 8, 7) 10 – 5 (5, 6, 4) — Третє завдання: визначте, хто які приклади розв’язував. — Молодці! Гарно впоралися із завданнями. А ми продовжуємо нашу подорож і вирушаємо до наступного порту. II. Робота над новим матеріалом — Прямо перед нами порт «Ігровий». Як називаються числа при додаванні? 1. Зараз ми з вами пограємо у гру «Прямий і зворотній рух» Утворюємо приклад на додавання. + У порожні кишеньки діти вставляють цифри. — Складіть і запишіть у рядок три приклади. — Діти, а як із прикладу на додавання утворити два приклади на віднімання? Допоможе нам у цьому «зворотній рух». Висновок: щоб дістати перший доданок, треба від суми відняти другий доданок. Щоб дістати другий доданок, треба від суми відняти перший доданок. — Запишіть під кожним прикладом на додавання по два приклади на віднімання. 2. Усне виконання завдань № 50, № 51 3. Фізкультхвилинка 4. Розвиток математичних умінь — Наш корабель наближається до наступного порту. Нас зустрічає Ведмедик. Він запрошує нас до себе в гості. Діти, ви згодні? — Тоді сходимо на берег. У Ведмедика дуже гарне подвір’я, тому що він любить працювати. Можна побачити багато різних дерев. Давайте ми зараз з вами попрацюємо над задачами, які приготував для нас Ведмедик. 5. Робота над задачами 1) Виконання завдання № 52. Діти читають задачу. Знаходять на дошці відповідну схему та самостійно розв’язують задачу. 2) Виконання задачі № 53. — Про що йде мова в задачі? — Що в задачі відомо? — Про що треба дізнатися? — Як дізнатися, скільки дерев посадив ведмедик другого дня? На дошці з’являється схема. Діти самостійно записують задачу. 6. Робота з геометричним матеріалом Наш корабель прибуває у порт «Фігурний». Виконання завдання 55. Діти відшукують на малюнках трикутники й чотирикутники. III. Підсумок уроку — От і завершилася наша подорож Математичним океаном. Молодці! Ви гарно впоралися з усіма завданнями. Так тримати! IV. Домашнє завдання С. 12 № 56. Читайте також:
|
||||||||
|