Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

— Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з вами вирушаємо у подорож водними просторами Математичного океану і попливемо на ось такому човні під вітрилами (демонстрація малюнка). Якщо ви правильні швидко виконаєте запропоновані завдання, ми побуваємо у різних портах і повернемось додому.

— Але перш ніж вирушити в путь, відгадайте ребуси.

— Отже, подорож почалась. (Учитель вивішує на дошку малюнок корабля і карти.) Перший порт, у який ми завітаємо, називається «Обчислювальний». Ми будемо розв’язувати приклади у межах 10.

1. Усна лічба

Перше завдання з картками виконують учні перших парт кожного ряду.

— Ви знаєте, хто живе у воді?

— Правильно, риби.

І для того щоб зійти на берег, вам потрібно розв’язати приклади. Їх вам пропонує морська красуня.

Друге завдання — гра «Визнач маршрут корабля».

Біля дошки працюють 3 учні.

Щоб визначити курс корабля, який зашифровано прикладами, треба підкреслити правильну відповідь.

9 – 8 (3, 6, 1) 2 – 2 (1, 3, 0) 6 + 1 (7, 9, 8) 7 – 6 (2, 4, 1) 4 + 4 (8, 6, 9) 6 + 4 (8, 3, 10) 3 + 3 (6, 7, 5) 7 + 2 (8, 10, 9) 3 + 6 (10, 8, 9) 5 + 3 (6, 9, 8) 10 – 2 (7, 8, 9) 6 + 3 (7, 6, 9)

5 + 5 (8, 10, 9) 4 + 5 (9, 8, 7) 10 – 5 (5, 6, 4)

— Третє завдання: визначте, хто які приклади розв’язував.

— Молодці! Гарно впоралися із завданнями. А ми продовжуємо нашу подорож і вирушаємо до наступного порту.

II. Робота над новим матеріалом

— Прямо перед нами порт «Ігровий».

Як називаються числа при додаванні?

1. Зараз ми з вами пограємо у гру «Прямий і зворотній рух»

Утворюємо приклад на додавання.

+

У порожні кишеньки діти вставляють цифри.

— Складіть і запишіть у рядок три приклади.

— Діти, а як із прикладу на додавання утворити два приклади на віднімання?

Допоможе нам у цьому «зворотній рух».

Висновок: щоб дістати перший доданок, треба від суми відняти другий доданок. Щоб дістати другий доданок, треба від суми відняти перший доданок.

— Запишіть під кожним прикладом на додавання по два приклади на віднімання.

2. Усне виконання завдань № 50, № 51

3. Фізкультхвилинка

4. Розвиток математичних умінь

— Наш корабель наближається до наступного порту. Нас зустрічає

Ведмедик. Він запрошує нас до себе в гості.

Діти, ви згодні?

— Тоді сходимо на берег.

У Ведмедика дуже гарне подвір’я, тому що він любить працювати.

Можна побачити багато різних дерев. Давайте ми зараз з вами попрацюємо над задачами, які приготував для нас Ведмедик.

5. Робота над задачами

1) Виконання завдання № 52.

Діти читають задачу. Знаходять на дошці відповідну схему та самостійно розв’язують задачу.

2) Виконання задачі № 53.

— Про що йде мова в задачі?

— Що в задачі відомо?

— Про що треба дізнатися?

— Як дізнатися, скільки дерев посадив ведмедик другого дня?

На дошці з’являється схема.

Діти самостійно записують задачу.

6. Робота з геометричним матеріалом

Наш корабель прибуває у порт «Фігурний».

Виконання завдання 55.

Діти відшукують на малюнках трикутники й чотирикутники.

III. Підсумок уроку

— От і завершилася наша подорож Математичним океаном. Молодці! Ви гарно впоралися з усіма завданнями. Так тримати!

IV. Домашнє завдання

С. 12 № 56.



Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. Підсумки уроку
  10. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. III. підсумки уроку




Переглядів: 657

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад уроку | ВИСНОВКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.