Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання 6

Громадянин Васильков мав у власності мотоцикл “Ява”. По дорозі на роботу, на перехресті вулиць Кірова та Гагаріна, порушивши правила дорожнього руху, на пішохідному переході він збив велосипедиста Сухова. В результаті дорожньої пригоди велосипедист одержав тяжкі пошкодження та перелом правої руки. Крім того, велосипед був пошкоджений і не придатний до подальшого використання. Сухов був доставлений в лікарню, де пролежав 10 днів, а потім місяць не був у змозі виконувати трудові обов'язки, оскільки був непрацездатний.

Сухов подав позов у суд про відшкодування шкоди за розбитий велосипед, а також затрат на відновлення здоров'я (посилене харчування, сторонній догляд, придбання ліків). Суд позов задовольнив. Відповідач оскаржив рішення суду.

Чи правильно вирішив суд? Які збитки належить стягнути з відповідача?

Завдання 7

Громадянин Васильков мав у власності мотоцикл “Ява”. По дорозі на роботу, на перехресті вулиць Кірова та Гагаріна, порушивши правила дорожнього руху, на пішохідному переході він збив велосипедиста Сухова. В результаті дорожньої пригоди велосипедист одержав тяжкі пошкодження та перелом правої руки. Крім того, велосипед був пошкоджений і не придатний до подальшого використання. Сухов був доставлений в лікарню, де пролежав 10 днів, а потім місяць не був у змозі виконувати трудові обов'язки, оскільки був непрацездатний.

Сухов подав позов у суд про відшкодування шкоди за розбитий велосипед, а також затрат на відновлення здоров'я (посилене харчування, побічний догляд, придбання ліків). Суд позов задовольнив. Відповідач оскаржив рішення суду.

Чи правильно вирішив суд? Які збитки належить стягнути з відповідача?

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 369

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 4 | Завдання 8

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.