МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПРИКЛАД НАПИСАННЯ ПЕДАГОГ1ЧНОГО АНАЛІЗУ УРОКУ(ЗА ЧАСТИНАМИ) I. Підготовча частина. • Урок розпочався вчасно з шикування учнів у шеренгу та привітання. Учитель чітко сформулював завдання уроку, конкретизував їхній зв’язок в завданнями попередніх та наступних уроків. Правильність постановки завдань термінологічно дотримано. Однак учитель не уточнив стан самопочуття учнів і їх готовність до виконання поставлених завдань. • Вправи підготовчої частини були підібрані правильно з дотриманням принципу поступовості та прогресування і слугували для підготовки організму до основного навантаження. Вони відповідали матеріалу основної частини за характером, однак не вирізнялися оригінальністю. Розминка включала загальну і спеціальну частини. Спеціально підготовчі та підвідні вправи підібрані правильно, але кількість їх повторень недостатня. Відсутня індивідуальна частина розминки. • Педагогічне керівництво класом було чітким, методично грамотним. Команди подавалися в наказовій формі, пояснення – у розповідній. Із методів демонстрації учитель педагогічно виправдано використовував прямий показ, однак не приділив належної уваги порівняльному, що могло б сприяти заохоченню учнів. Для збереження щільності уроку часто використовував супроводжуюче пояснення. • Учитель використав фронтальний метод організації, який є найбільш зручним для учнів даного віку. В підготовчій частині переважали одночасний і поточний способи виконання вправ, що було доцільним. Площа майданчика не завжди використовувалася раціонально, зокрема під час проведення спеціально бігових вправ учні були обмежені простором для реалізації індивідуального згасання темпу. • Під час виконання вправ учитель давав загальні методичні рекомендації вказівки, але не виокремлював і не виправляв індивідуальні помилки, що знижувало якість їх виконання окремими учнями. • Рухова активність учнів у підготовчій частині була високою. II. Основна частина • Під час ознайомлення з новою вправою учитель використав натуральний показ та супроводжуюче пояснення, розкрив значення вправи та контрольні вимоги до неї. Показ вправи свідчив, що вчитель на високому рівні володіє технікою футбольних прийомів, знає методику їх навчання. Під час повторення прийом1в пересування з технікою володіння м’ячем учитель обмежився лише словесним нагадуванням завдання. Тут було б доцільним використати навчальні картки, порівняльний показ тощо. Загалом на уроці недостатньо застосовувалися засоби опосередкованої наочності для засвоєння технічних прийомів, що знизило рівень індивідуального сприйняття вправи. • Разом із тим учитель на високому рівні уміє реалізувати принцип свідомості, що сприяє формуванню інтересу в учнів до засвоєння навчального матеріалу. Під час виконання навчальних завдань також дотримано принципів доступності матеріалу відповідно статі. Достатня кількість повторень вправ та їх поступове ускладнення свідчать про вміння вчителя реалізувати принципи міцності і прогресування. • Розвиток рухових якостей учитель здійснював паралельно вирішенню освітніх завдань – засобом спеціально підготовчих та основних вправ, що сприяли розвитку спритності, швидкості, швидкісно-силових здібностей, гнучкості. Недостатньо було приділено уваги розвитку сили, зокрема плечового пояса. • До виконання вправ основної частини учитель методично правильно підібрав організацією учнів – поточним і позмінним способами, що сприяло забезпеченню щільності уроку. Однак частина учнів проявляла недисциплінованість, що вплинуло на час чекання між повтореннями вправи. Учитель недостатньо вказував на ці порушення. • Заходи безпеки проведення уроку дотримувалися належно. Перед виконанням травмонебезпечних вправ учитель наголошував на правилах техніки безпеки. • Основна частина уроку була побудована на середньому рівні емоційності, оскільки вчитель недостатньо використовував індивідуальне заохочення, мало використовував нестандартне обладнання тощо. Разом із тим він передбачив рухливу гру в кінці, яка значною мірою компенсувала емоційну нестачу. III. Заключна частина • Учитель використав засоби відновлення дихання та врівноваження психоемоційного стану учнів і повною мірою реалізував завдання фізіологічного призначення заключної частини. • Учитель підвів підсумки уроку, оцінив ступінь вирішення поставлених перед уроком завдань, відзначив кращих. Однак підведення підсумків не було організоване таким чином, щоб націлювати учнів на подальше самовдосконалення. Не було наголошено на порушеннях дисципліни, не зроблено зауваження порушникам. • Зміст домашнього завдання стосувався розвитку рухових якостей. Він мав конкретність був доступний для реалізації у домашніх умовах. Однак учитель недостатньою мірою розкрив його цінність. • Закінчення уроку та вихід із майданчика був організованим. IV. Оцінка компонентів уроку, що стосуються всіх його частин • Поставлені перед уроком освітні завдання вчитель реалізував повною мірою. Показники моторної щільності та пульсової кривої свідчать, що урок мав належне оздоровче значення. Незважаючи на освітню та оздоровчу цінність уроку, він не мав достатнього виховного значення для формування в окремих учнів організованості до колективних дій відповідальності за свої вчинки. • Загалом урок був емоційним і цікавим. Взаємодія вчителя з учнями має переважно демократичний характер. Усе це сприяє залученню дітей до систематичних занять фізичною культурою. • Відхилення він плану уроку були незначними і педагогічно виправдані. • Санітарно-гігієнічний стан майданчика для занять належний. Однак до уроку не було здійснено спеціальної підготовки місць та не використано нестандартного обладнання. • Усі присутні учні мали спортивну форму. • Більшість дітей мають високий рівень навчальної активності, старанні і небайдужі до власного розвитку. • Манера поведінки, психологічний стан учителя відповідає педагогічним нормам. Його зовнішній вигляд і технічна підготовленість викликає повагу в учнів. Висновки. Загалом урок отримує позитивну оцінку. Вчитель володіє педагогічною майстерністю в організації рухової та навчальної діяльності учнів, у вирішенні поставлених завдань. Пропозиції. Учителю варто звернути більшу увагу на реалізацію принципу індивідуалізації навчання і виховання. Рекомендуємо частіше використовувати персональні заохочення, похвали та зауваження, вказувати та виправляти індивідуальні помилки, використовувати порівняльний показ за участю кращих учнів, роз’яснювати значення дотримання загальної дисципліни для вирішення поставлених навчальних завдань тощо. Для підвищення якості та інтересу до навчальних завдань рекомендуємо використовувати навчальні картки та шип засоби опосередкованої наочності, нестандартне обладнання.
Читайте також:
|
||||||||
|