Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Педагогічна оцінка уроку фізичної культури

Вид діяльності Вимоги до діяльності вчителя і учнів Кількість балів
І Організаційне забезпечення уроку (макс. 3,5 б) – своєчасність початку уроку; 0,5
– доцільність шикувань, перешикувань, переміщень;
– підготовка інвентарю, обладнання; правильність вибору місця під час показу вправ;
– розподіл учнів на групи, команди; організація учнів зві­льнених від занять; 0,5
– підсумки уроку; 0,5
II     Змістовна частина уроку (макс. 8 б)     – чіткість постановки мети і завдань, форми донесення їх до свідомості учнів; 1,5
– різноманітність і доцільність запропонованих учням фі­зичних вправ; уміння економно і логічно подати навчаль­ний матеріал, виділити головне; 1,5
– індивідуальний підхід до навчання, прийоми диференці­йованого навантаження; уміння розподілити навантаження; оптимальна моторна щільність;
– форми перевірки засвоєння навчального матеріалу, їх доцільність; контроль і облік засвоєння фізичних вправ уч­нів; уміння побачити і своєчасно виправити помилки учнів;
– організація самостійної діяльності учнів;
– техніка безпеки; надання учням допомоги і страхування, їх доречність;
III Методична діяльність (макс. 7,5 б) – використання засобів і їх ефективність на даному уроці; повнота, точність, доступність опису техніки вправ; 1,5
– використання словесних, наочних та практичних методів навчання, їх доречність і ефективність;
– рухова підготовка вчителя;
– знання і облік зовнішніх ознак втоми;
– морально-психологічний клімат на уроці;
IV     Педагогічна майстерність (макс. 4.5 б)     – уміння володіти класом, організовувати навчальний процес; дотримання міри в кількості вказівок; 1,5
– мова вчителя, зовнішній вигляд; загальна культура і ма­нера триматися; педагогічний такт; 1,5
– володіння методами заохочення, осудження, переконан­ня, привчання; використання активу класу;
– наявність правил поведінки в спортивному залі, система вимог; 0,5
V     Оздоровча діяльність (макс. 3 б)     – санітарно-гігієнічний стан місця занять; 0,5
– наявність в учнів спортивної форми; 0,5
– дозування фізичних вправ; чергування фізичних наван­тажень і відпочинку;
– поведінка учнів до, під час і після уроку;
VI Діяльність учнів (макс. 3,0 б) – зовнішній вигляд учнів;
– розуміння учнями вправ, що вивчаються; уміння аналі­зувати власні помилки 0,5
– уміння учнів здійснювати самонавчання, взаємонавчання, взаємоаналіз, взаємострахування, самострахування; 0,5
– психологічна комфортність учнів на уроці.
Загальна сума балів:


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  4. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  10. III. підсумки уроку
  11. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. III. Підсумки уроку




Переглядів: 887

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЕКСПРЕС-КАРТА АНАЛІЗУ І ОЦІНКИ УРОКУ ПРАКТИКАНТА | Самоаналіз уроку фізичної культури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.