№
| Вид діяльності
| Вимоги до діяльності вчителя і учнів
| Кількість балів
|
І
| Організаційне забезпечення
уроку
(макс. 3,5 б)
| – своєчасність початку уроку;
| 0,5
|
– доцільність шикувань, перешикувань, переміщень;
|
|
– підготовка інвентарю, обладнання; правильність вибору місця під час показу вправ;
|
|
– розподіл учнів на групи, команди; організація учнів звільнених від занять;
| 0,5
|
– підсумки уроку;
| 0,5
|
II
| Змістовна частина уроку
(макс. 8 б)
| – чіткість постановки мети і завдань, форми донесення їх до свідомості учнів;
| 1,5
|
– різноманітність і доцільність запропонованих учням фізичних вправ; уміння економно і логічно подати навчальний матеріал, виділити головне;
| 1,5
|
– індивідуальний підхід до навчання, прийоми диференційованого навантаження; уміння розподілити навантаження; оптимальна моторна щільність;
|
|
– форми перевірки засвоєння навчального матеріалу, їх доцільність; контроль і облік засвоєння фізичних вправ учнів; уміння побачити і своєчасно виправити помилки учнів;
|
|
– організація самостійної діяльності учнів;
|
|
– техніка безпеки; надання учням допомоги і страхування, їх доречність;
|
|
III
| Методична діяльність
(макс. 7,5 б)
| – використання засобів і їх ефективність на даному уроці; повнота, точність, доступність опису техніки вправ;
| 1,5
|
– використання словесних, наочних та практичних методів навчання, їх доречність і ефективність;
|
|
– рухова підготовка вчителя;
|
|
– знання і облік зовнішніх ознак втоми;
|
|
– морально-психологічний клімат на уроці;
|
|
IV
| Педагогічна майстерність (макс. 4.5 б)
| – уміння володіти класом, організовувати навчальний процес; дотримання міри в кількості вказівок;
| 1,5
|
– мова вчителя, зовнішній вигляд; загальна культура і манера триматися; педагогічний такт;
| 1,5
|
– володіння методами заохочення, осудження, переконання, привчання; використання активу класу;
|
|
– наявність правил поведінки в спортивному залі, система вимог;
| 0,5
|
V
| Оздоровча діяльність
(макс. 3 б)
| – санітарно-гігієнічний стан місця занять;
| 0,5
|
– наявність в учнів спортивної форми;
| 0,5
|
– дозування фізичних вправ; чергування фізичних навантажень і відпочинку;
|
|
– поведінка учнів до, під час і після уроку;
|
|
VI
| Діяльність учнів
(макс. 3,0 б)
| – зовнішній вигляд учнів;
|
|
– розуміння учнями вправ, що вивчаються; уміння аналізувати власні помилки
| 0,5
|
– уміння учнів здійснювати самонавчання, взаємонавчання, взаємоаналіз, взаємострахування, самострахування;
| 0,5
|
– психологічна комфортність учнів на уроці.
|
|
Загальна сума балів:
|
|