Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Самоаналіз уроку фізичної культури

Вчителя__________________________навчального закладу____________

Клас:_____________Дата проведення:_______________

Тема уроку:________________________________________________________

Мета:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1. Характеристика класу:_____________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Положення теми у загальній системі інших тем:_______________________

__________________________________________________________________

3. Ступінь складності теми, її труднощі для даного класу:_________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Поєднання триєдиної мети уроку з кінцевим результатом, який отримав у ході уроку_________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Особиста думка вчителя щодо типу уроку, його відповідність дидактичної мети____________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Визначити етапи уроку, вказати рішення на кожному етапі дидактичного завдання_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Виділити успішні та неуспішні місця на уроці___________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Методи, які були використані на початку уроку, їх відповідність темі та способам організації діяльності учнів, порівняти все з результатами – якістю знань учнів_________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Загальний висновок, власна оцінка уроку_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

ОРІЄНТОВНІ ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ №4 З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ

УЧНІВ 5-х КЛАСІВ / Легка атлетика /

 

Дата проведення: 15-16.01.2012 р.

Місце проведення: спортивний майданчик школи.

Завдання уроку:

1. Ознайомити з прямолінійною поставою ступні під час бігу по прямій.

2. Закріпити навичку відштовхування у стрибках в довжину з розбігу.

3. Навчити рухам кисті у метанні малого м’яча.

 

Інвентар: 20 м’ячів, 20 гімнастичних палиць, 4 низьких бар’єри, 6 скакалок, лопата, граблі.

 

Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні прийоми
    Шикування Рапорт 40 с Шикування біля лінії фінішу Рапорт здає черговий в класі
  Оголошення завдань уроку 20 с Відмітити акуратну спортивну форму 2-3-х учнів
Команди : «Шикуйсь», «Струнко», «Три кроки вперед», «Упор присівши», «Встати» 3рази Інтервал – 1 крок Нагадати про умови шикування в шерензі
Ходьба звичайна, швидка, повільна, звичайна; повільний біг   Темп ходьби задавати ударами двох металевих трубок. Під час бігу не підбігати до попереднього ближче 2 м.
  Перешикування в колону по чотири   Перешикування під час бігу, дистанція в колоні один від одного 3 м.
  Естафета з чехардою 4 рази Естафету починати по сигналу
  Перешикування в коло. Ходьба прогнувшись   30 м В загальнопідготовчих вправах застосовується «лідирований» показ
  Ходьба з високим підніманням стегон і ніг 30 м Зміна способів ходьби і бігу по сигналу свистка
  Ходьба швидка : прямо, боком, спиною вперед з поворотом - мах ногою вперед, одночасно нахиляючи до неї тулуб і енергійний мах руками вниз- назад . 40 м Вимагати дотримання дистанції 2 м, рівняння в шерензі. Темп виконання збільшувати
  Стрибки вгору. В кожному третьому, більш високому стрибку згинати ноги і підтягувати коліна до грудей, руки відводити назад. 14 разів Відштовхування маже прямими ногами. Виконання стрибків у довільному темпі і ритмі
  Перешикування в шеренгу Дріботливий біг Біг Біг з високим підніманням стегон Біг в шеренгах, тримаючись за руки Біг по прямій лінії з високого старту Біг стрибками через і гімнастичні палиці   2x20м   2x20м 4x15м 4x15м   2x30м   Бігові вправи виконує одночасно весь клас. Для попередження таких помилок, як розвертання носків назовні і широка постановка ступні, бігти не виходячи за межі лінії. Зміст домашнього завдання: імітаційні рухи руками так, як під час бігу, стоячи на місці, ноги нарізно
Прискорення з низького старту 3x15м    
Стрибок в довжину з розбігу    
Імітаційні вправи : – імітація постановки ступні на місце відштовхування – імітація рухів ніг при відштовхуванні – імітація відштовхування з одного кроку розбігу     3–4 рази   4–5 рази   4–5 рази Імітація стрибків виконується фронтально. Виставити оцінки за виконання меншої кількості стрибків.
Поточні стрибки «в кроці», відштовхуючись через крок. Вправи для розвитку стрибучості та укріплення м’язів Стрибки в довжину з місця Стрибки через 3-4 перешкоди Стрибки на одній нозі з маховими рухами другою ногою і руками Стрибки із скакалкою на місці 2x15м   2 рази 3–4 рази     5–8 рази     Змагання. Хто пройде 15 м з меншою кількістю стрибків. Проводяться методом колового тренування на підготовлених «станціях». Після кожної вправи, що виконується в середньому темпі, учні долають ходьбою або легким бігом дистанцію 10-15 м. для відновлення сил і потім виконують наступні вправи по колу. В кінці руху маховою ногою вперед ногу, що відштовхується розгинати повністю
З чотирьох кроків розбігу постановка ноги для відштовхування з наступним «стрибком» в «кроці» і приземлення на обидві ноги   При виконанні поточних стрибків ногу слід ставити ближче до проекції. О.Ц.Т. на передню частину ступні злегка з перекатом з п’ятки на носок  
Повільний біг. Метання малого м’яча, імітація учнями способу тримання м’яча. Пробні спроби в метанні в цілому з повного розбігу у повільному темпі.   2–3 рази     4–5 рази   Розповідь і показ техніки метання малого м’яча способом «із-за голови через плече». Показ здійснюється із двох положень : стоячи спиною і боком до учнів
Вправи в метанні м’яча. Кидок м’яча кистю руки вниз перед собою Кидок м’яча кистю руки вперед-вгору Кидок м’яча вперед в ціль Метання м’яча з місця на дальність 4–5 разів 3–4 рази 2–3 рази   1–2 рази     Звернути увагу на швидке згинання кисті руки з м’ячем Вправу провести у формі змагання : «Хто точніше і краще?» Виконуючи вправу в метанні, проводити їх позмінно, шеренга метає, 2-а - збирає м’ячі, 3-я – стоїть збоку і спостерігає, потім 2-а метає, 3-я – підбирає м’ячі і т.д. Слідкувати, щоб під час кидків лікоть руки знаходився близько до голови і не опускався нижче вуха. Добиватись прискореного фінального руху кистю.  
Рухлива гра «Попади в м’яч» Спокійний, повільний біг: хлопчики дівчатка 2 хв. 15 с 1 хв. 45 с Нагадати про ритм дихання під час бігу. Супроводжувати розповідями про оздоровче значення бігу.
Ходьба Вправи на дихання Вправи для того, щоб зняти м’язові напруження (на розслаблення): потрушування руками і ногами Гра «Діяти обережно» Підведення підсумків уроку, нагадати про домашнє завдання.     Збільшувати амплітуду рухів     Вказати ступінь вирішення завдань уроку, назвати кращих учнів. Інвентар заносять учні.

 

Орієнтовний план-конспект комплексного уроку для учнів середніх класів

Завдання:

1. Ознайомити з технікою ведення м’яча зовнішньою частиною підйому.

2. Навчити техніки зупинки м’яча внутрішньою стороною стопи, в русі.

3. Сприяти розвитку координації рухів.

Тривалість уроку – 45 хвилин.

 

Частина уроку Зміст уроку Дозування, хв. Організацій- но-методичні вказівки
Підготовча (10 хв.) 1. Шикування, рапорт, повідомлення завдань Фронталь-ний метод
2. Організаційні вправи: перешикування з колони по 1 в колону по 4
3. Комплекс 2 (загальнорозвивальні вправи з м’ячами)
Основна (30 хв.) 1. Ведення м’яча зовнішньою частиною підйому: Груповий метод
а) ведення м’якого (слабо надутого) м’яча під час повільного бігу; ведення футбольного м’яча під час повільного бігу;    
б) ведення футбольного м’яча під час повільного бігу;    
в) ведення зі зміною ніг під час повільного бігу по дузі м’яча внутрішньою стороною стопи в русі:    
2. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи в русі: Відстань між партнерами 15-20 м
а) зупинка м’яча після пробігання короткого відрізка    
б) те саме, але після повороту на 360°    
в) а) те саме, що й у вправі а), але зупинка з пропусканням м'яча між ногами за спину та відходом на вихідну позицію    
3. Зустрічна естафета з веденням м’яча зовнішньою частиною підйому та зупинкою внутрішньою стороною стопи. Змагальний метод. Кількість команд визнача-ється кількістю учнів у класі. Відстань між партнерами 15-20 м
а) пояснення правил;    
б) проведення;    
в) підведення підсумків    
Опис: учні поділяються на однакові за кількістю команди та шикуються у колони. Кожна колона (команда) поділяється навпіл та .відступає на встановлену відстань. За сигналом перший гравець кожної команди веде м’яч до протилежної половини та передає його партнеру, той веде м’яч у протилежному напрямку і т.д., поки всі гравці не поміняються місцями      
Заключна (5 хв.) Шикування в колону по 1; вправи на відновлення: підсумок уроку; домашнє завдання: вихід зі стадіону   Темп повільний, правиль­не дихання

 

 


Орієнтовний план-конспект комплексного уроку для учнів початкових класів

Завдання:

1. Ознайомити з ударом по м’ячу внутрішньою стороною стопи.

2. Сприяти розвитку координаційних здібностей.

Тривалість уроку – 45 хвилин.

 

Частина уроку Зміст Дозування(хвилини) Організа-ційно-методичні вказівки
Підготовча (10 хв.) 1. Шикування. Розрахунок по порядку Підйомом, стегном. Виконувати стрибки на одній нозі, м’яч підошвою підштовху-ється вперед. Кожні 3 м змінювати ногу  
2. Ходьба приставними кроками: два кроки вперед з лівої ноги, два – з правої, два приставних кроки вліво, два – правою. Повільний біг. Ходьба зі зміною темпу, спиною вперед, напівприсівши, присівши, ходьба з переходом на повільний біг
3. Загальнорозвивальні вправи: а) у стійці ноги нарізно ширше плечей – швидкі почергові пружні нахили зі сплеском рук за ногами; б) в.п. – упор лежачи на підлозі на ширині плечей – поштовхом руками, перехід в упор руками ширше плечей і навпаки; в) те саме, але зі сплеском рук у момент без опорного поло­ження; г) стрибки з підніманням стегон до грудей 4. Вправи з м’ячем: а) жонглювання; б) пересування з м’ячем    
Основна (32 хв.) 1. Удари внутрішньою стороною стопи по м’ячу, що котиться: а) удари по м’ячу від партнера збоку;   Удари виконуються об стіну з різних дистанції
б) удари по м’ячу, що котиться назустріч:    
в) удари по воротах на точність з різних дистанцій    
2. Удар та зупинка м’яча підошвою: Відстань до стіни 3-4 м  
а) удар з місця по нерухомому м'ячу об стіну низом та зу­пинка вибитого м’яча підошвою;   Відстань між партнерами15-20 м
6) те саме, але відбитий м’яч зупиняється, злегка відкочується вперед і після удару з розбігу знову летить до стіни і т. д.   Відстань до стіни 6-7 м  
3. Ігрова вправа 3x3 Правила гри: У квадраті 16x16 м разом беруть участь по 3 гравці в кожній команді, намагаючись провести м'яч через лінію суперника, щоб виграти очко. Виграє та команда, яка набере найбільше очок. Положення поза грою немає. Час гри 2x5 хв з двома хвилинами активного відпочинку. Перерви заповнюються вправами на розвиток гнучкості. Кількість квадратів має відповідати кількості гравців у навчальній групі        
Заключна (3 хв.) Ходьба з виконанням вправ на дихання. Підведення підсумків уроку     Темп повільний, правиль­не дихання


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  4. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  10. III. Підсумки уроку
  11. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. III. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 3396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Педагогічна оцінка уроку фізичної культури | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.