МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лабораторна робота №2.План. Рух 6. наявність білка, НК та БАР 7. саморегуляція та самовідновлення. Клітинам притаманний загальний план будови: 1. Поверхневий апарат. 2. Цитоплазма. Залежно від наявності ядра клітини поділяють на 2 надцарства:
Д/з : конспект, 1.§14 (підручник) – ст.79-86. 2. §16-17, ст.96-107.
Лекція №15. Одномембранні органели клітини. Двомембранні органели клітини. Мета уроку: 1. Розглянути особливості будови та функцій одномембранних органел. 2. Проаналізувати зв’язок особливостей будови орагнел із функціями, які вони виконують 3. Розглянути особливості будови та функцій двомембранних органел. 4. Проаналізувати зв’язок особливостей будови орагнел із функціями, які вони виконують. Обладнання та матеріали: Мікроскоп, лупа, таблиця зі схемою будови рослинної та тваринної клітини, фотографії або малюнки приладів для дослідження клітин, портрети Р.Гука, А.Левенгука, М.Шлейдена, Т.Шванна. Базові поніття та терміни: Клітина, цитоплазма, мембрана, одномембранні органели, ендоплазматична сітка, апарат Гольджі, лізосоми, вакуолі; двомембранні органели, мітохондрії, пластиди, хлоропласти, хромопласти, лейкопласти, матрикс, кристи, ламели, тилакоїди, грани.
Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності студентів. Термінологічний диктант. 1. Внутрішнє напіврідке середовище ядра. 2. Нуклеопротеїдний комплекс ядра під час поділу клітини. 3. Органічні речовини, що входять до складу плазматичної мембрани. 4. Безядерна клітина – приклад. 5. Переміщення речовин через плазмолему з використанням енергії АТФ? 6. Щільні з’єднання між тваринними клітинами у вигляді складок чи виростів. 7. Властивість плазмолеми поглинати краплини рідини з розчиненими речовинами. 8. Місце синтезу рРНК в клітині. 9. Виведення з клітини продуктів обміну. 10. Структури клітини, що мають певну будову, виконують спеціальні функції і мають певне місцерозміщення в клітині. 11. Речовина ядра, в якій зберігається генетична інформація про процеси життєдіяльності і відтворення клітини. 12. Спадковий апарат клітини прокаріот.
1. Одномембранні органели клітини: будова і функції. 2. Двомембранні органели клітини: будова і функції.
1. Одномембранні органели клітини: будова і функції. Одномембранні органели - органели, що оточені однією мембраною: комплекс Гольджі, ЕПС, лізосоми, вакуоль.
2. Двомембранні органели клітини: будова і функції. Двомембранні органели – органели, що оточені двома мембранами: мітохондрії, пластиди.
Д/з: § 24 – 26, запитання і підготувати тематичний кросворд або термінологічний диктант. Лекція № 16 - 17. Тема: Обмін речовин і перетворення енергії в клітині та живому організмі. Мета уроку: 1. Розглянути особливості обміну речовин і енергії в клітині. 2. Порівняти реакції пластичного та енергетичного обміну. Обладнання та матеріали: Таблиці «Будова рослинної клітини», «Будова тваринної клітини», «Етапи енергетичного обміну», «Процес фотосинтезу», мультимедійна система. Базові поніття та терміни: Обмін речовин, метаболізм, катаболізм, анаболізм, дисиміляція, асиміляція, енергетичний обмін, пластичний обмін, АТФ Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|