Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



НАУКОВО-ФОНДОВА РОБОТА

З фондами працюють усі наукові підрозділи музею, і ця робота орієнтована на збереження, дослідження і використання музейних предметів. Їхня охорона починається вже на етапі виявлення в середовищі побутування і складає суть одного з найважливіших напрямків музейної діяльності — комплектування фондів. На стадії добору предметів починається і процес їхнього вивчення, ціль якого - установити, чи мають вони музейну цінність.

Придбані предмети фіксуються в документах музею як державна власність. У такий спосіб здійснюється їхня юридична охорона - облік фондів. Він проводиться на основі подальшого вивчення музейних предметів, оскільки тільки наукові дані про них, зафіксовані в обліковій документації, дозволяють співвіднести запис і конкретний предмет.

Створити умови, що забезпечують фізичне збереження предметів і доступ до них користувачів, забезпечує збереження фондів. Воно також вимагає вивчення музейних предметів, у ході якого розкривається загальних і різне в їхніх фізико-хімічних властивостях, що дозволяє виділити такі групи предметів, що мають потребу в особливих умовах збереження. Ступінь використання фондів також залежить від їхньої вивченості, оскільки всеосяжна пошукова система може бути створена лише в результаті детального і глибокого дослідження музейних предметів.

Вивчення музейних предметів

Теоретичне обґрунтування поняття «вивчення музейних предметів» стало складатися у вітчизняному музеєзнавстві в 1960-і рр. Складаючи основу роботи з комплектування фондів, їхньому облікові, збереженню і використанню, вивчення музейних предметів має і самостійне значення. Воно являє собою один з найважливіших напрямків науково-дослідної діяльності музею, що ставить своєю метою визначити музейну цінність предмета.

Музейні предмети вивчаються за допомогою методик, застосовуваних профільними музеєві дисциплінами: для творів мистецтва використовуються методи мистецтвознавства, для археологічних матеріалів - археології, для природничо-наукових об'єктів - природних наук. Але музеєзнавці вивчають предмет не тільки як джерело знань, але і як культурну цінність, джерело емоцій, тому беруть до уваги й атрактивні властивості предмета.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 1320

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ФОНДИ МУЗЕЮ | Дані, отримані в результаті визначення предмета, фіксуються в облікових документах і науково-довідковому апараті музейних фондів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.