Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ X. Правові форми управління замельними ресурсами

Експертна грошова оцінка використовується під час здійснення цивільно-правових угод щодо земельних ділянок.

Грошова оцінка здійснюється з метою регулювання відно­син під час передачі землі у власність, спадщину, під заставу, при даруванні, купівлі-продажу земельної ділянки та права оренди, визначенні ставок земельного податку, ціноутворенні, обліку сукупної вартості основних засобів виробництва, визна­ченні розміру внеску до статутних фондів акціонерних това­риств, об'єднань, кооперативів.

Інформаційною базою для грошової оцінки земель сільськогос­подарського призначення є матеріали державного земельного ка­дастру (кількісна і якісна характеристики земель, бонітування грунтів, економічна оцінка земель), матеріали внутрішньогоспо­дарського землевпорядкування, а земель населених пунктів - їх генеральні плани та проекти планування і забудови населених пунктів, матеріали економічної оцінки території.

Грошова оцінка земель сільськогосподарського призначен­ня провадиться окремо по орних землях, під багаторічними насадженнями, природними сіножатями і пасовищами за рен­тним доходом, який формується залежно від якості, місцероз-ташування і економічної оцінки земель.

Облік кількості та якості земель регламентується вимогами Земельного кодексу України.

Облік кількості земель відображає відомості, що характери­зують кожну земельну ділянку за площею, складом угідь відпо­відно до прийнятої класифікації. Даний облік ведеться по влас­никах землі і землекористувачах, у тому числі орендарях.

Під час обліку кількості земель виділяються:

? землі в межах населених пунктів;

? землі за межами населених пунктів;

? землі за категоріями;

? землі за формами власності;

? зрошувані й осушені землі;

? землі, що оподатковуються, та землі, що не оподатковуються;

? землі, що надані в тимчасове користування, в тому числі на умовах оренди.


Земельне право України

Облік якості земель відображає відомості, які характеризу­ють земельні угіддя за природними властивостями та набути­ми шляхом меліорації властивостями, що впливають на їх ро­дючість, а також за ступенем забруднення фунтів.

Облік земель за якістю проводиться за всіма категоріями земель і містить:

а) класифікацію всіх земель сільськогосподарського призна­
чення за придатністю з виділенням особливо цінних зе­
мель;

б) характеристику земель за товщиною гумусового горизон­
ту, вмістом гумусу і рухомих поживних речовин, механі­
чним складом грунтів, крутизною схилів, еродованістю,
кам'янистістю, засоленістю, солонцюватістю, кислотністю,
перезволоженістю, заболоченістю, забрудненням як про­
дуктами хімізації сільського господарства, так і техноген­
ним, включаючи радіонуклідне;

в) характеристику культур, технічного стану природних кор­
мових угідь;

г) лісотипологічну характеристику лісових угідь;

д) класифікацію земель населених пунктів, що проводиться
за функціональним призначенням згідно з містобудівною
документацією населених пунктів;

є) характеристику земель населених пунктів за інженерно-геологічними умовами, рівнем забезпеченості соціальною, інженерно-транспортною та природоохоронною інфраст­руктурою, об'єктами оздоровчого, рекреаційного та істо-рико-культурного призначення.

7. Порядок ведення державного земельного кадастру

Порядок ведення державного земельного кадастру визна­чається Земельним кодексом України та нормативно-правови­ми актами Кабінету Міністрів України, Міністерства аграрної політики України та Державним комітетом України по земель­них ресурсах.


Розділ X. Правові форми управління замельними ресурсами

Державний земельний кадастр ведеться Держкомземом України за системою, яка складається з трьох рівнів:

а) базового (на рівні району);

б) регіонального (на рівні Автономної республіки Крим,
області);

в) національного (по Україні в цілому).

На базовому рівні в державному земельному кадастрі виз­начаються і зберігаються відомості про земельні ділянки, розм­іщені на території відповідних адміністративно-територіальних утворень (село, селище, місто, район), про межі земельних діля­нок, межі населених пунктів та відповідних адміністративно-територіальних утворень у цілому, про розподіл земельних діля­нок серед власників землі, землекористувачів, у тому числі орендарів, про правовий режим земельних ділянок, їх кількісну та якісну характеристику і оцінку земель.

На регіональному рівні в державному земельному кадастрі визначаються і зберігаються відомості про межі адміністратив­но-територіальних утворень (сіл, селищ, міст, районів, області), про правовий режим земель. їх розподіл за категоріями та гос­подарським використанням, про їх кількісну та якісну характе­ристику і оцінку земель.

На національному рівні в державному земельному кадастрі визначаються і зберігаються відомості про державний кордон України, межі Автономної Республіки Крим, областей та міст Києва і Севастополя, про правовий режим земель, їх розподіл за категоріями та господарським використанням, про їх кількісну та якісну характеристику і оцінку земель.

Ведення державного земельного кадастру забезпечується кадастровими, топографо-геодезичними, картографічними, зем­левпорядними, містобудівними, ґрунтовими, геоботанічними, радіологічними та іншими обстеженнями і розвідуваннями і виконуються за програмами і в порядку, встановленому Дер­жавним комітетом України по земельних ресурсах Міністерства аграрної політики України.

Документація державного земельного кадастру поділяється на основну і допоміжну.



Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  5. ISO9000. Як працює система управління якістю
  6. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  7. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  8. Oracle Управління преміальними
  9. V розділ. Товарна політика підприємства
  10. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  11. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  12. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій




Переглядів: 329

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Земельне право України | Земельне право України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.