Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ X. Правові форми управління замельними ресурсами

На черговому кадастровому плані відображаються існуючі номери кадастрових зон або кварталів, їхні межі, а також межі, розміри й кадастрові номери земельних ділянок, межі об'єктів нерухомого майна та угідь.

Кадастровий план земельної ділянки, кварталу, зони, насе­леного пункту складається для графічного відображення необ­хідних елементів земельно-кадастрової інформації в масштабі, який забезпечує точність її відображення.

Індексний кадастровий план містить інформацію про межі земельних ділянок та індексні кадастрові номери в розрізі ка­дастрового кварталу, кадастрової зони, населеного пункту.

Порушення законодавства про державний земельний кадастр тягне за собою дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову і кримінальну відповідальність згідно із законодавством України.

Відповідальність несуть особи, винні у:

? порушенні порядку, правил, стандартів та інших норма­тивних документів під час виконання земельно-кадастро­вих робіт, ведення відповідної документації Державного Земельного кадастру, надання земельно-кадастрової інформації;

? внесенні змін до нормативно-технічних документів без затвердження в установленому порядку;

? проведенні земельно-кадастрових робіт без спеціально­го дозволу;

? порушенні порядку обліку та зберігання матеріалів і доку­ментованих відомостей державного земельного кадастру;

? порушенні умов користування земельно-кадастровими матеріалами, в тому числі несанкціонованому копіюванні їх і передачі юридичним та фізичним особам.

8. Облік кількості і якості земель у складі державного земельного кадастру

Як зазначено у Земельному кодексі України, земельний кадастр включає реєстрацію землеволодінь та землекористувань і угод на оренду землі, облік її кількості та якості, бонітування


Земельне право України

грунтів та економічну оцінку. Такий зміст і науково-методичні основи одержання земельно-кадастрової інформації були ви­роблені і апробовані в Україні ще до проголошення її незалеж­ності. З метою переходу на постійно діючу систему даних зе­мельного кадастру Кабінет Міністрів України постановою від 12 січня 1993 р. № 15 "Про порядок ведення державного зе­мельного кадастру" затвердив "Положення про порядок веден­ня державного земельного кадастру". У Положенні дещо конк­ретизується призначення державного земельного кадастру: він призначений для забезпечення споживачів необхідними відо­мостями не просто про землю (як в Земельному кодексі), а про правовий, природний стан та правовий режим земель.

У Положенні також дещо розширений зміст державного земельного кадастру, насамперед - даними зонування територій населених пунктів. Це пов'язано із введенням містобудівного кадастру згідно із Законом Верховної Ради України від 16 ли­стопада 1992 р. "Про основи містобудування", що базується на даних державного земельного кадастру.

Поряд з цим в "Положенні про порядок ведення державного земельного кадастру" перша його складова частина визначається не як реєстрація землеволодінь, землекористувань, а як реєстра­ція права власності, права користування землею. Це значно обме­жує склад земельно-кадастрових дій. Так, при реєстрації землево­лодінь, землекористувань проводиться юридичне оформлення права власності, права користування землею, встановлення меж земельних ділянок в натурі, оформлення і видача державних актів на право власності і право користування землею та запис земле­володінь, землекористувань у земельно-кадастрових документах. У той же час реєстрація права власності, права користування зем­лею є лише елементом, частиною дій з реєстрації землеволодінь, землекористувань і ототожнювати їх неправомірно.

Регулювання земельних і майнових відносин вимагає зап­ровадження нових підходів до реєстрації землеволодінь, земле­користувань разом з об'єктами нерухомості, розміщеними на цій території. Науково обґрунтовується дане питання в раніше опублікованих працях.


Розділ X. Правові форми управління замельними ресурсами

Найбільш вживаною споживачами інформацією є дані про розміри площ земельних ділянок, тобто - обліку кількості зе­мель. На відміну від попереднього періоду, коли облік вівся лише за категоріями земель, землекористувачами, угіддями і меліоративним станом (зрошувані, осушені землі), нині додат­ково включається числова інформація про землі в межах насе­лених пунктів і поза ними, землі за формами власності, надані у тимчасове користування (у тому числі на умовах оренди), землі, що оподатковуються і не оподатковуються.

Дані обліку кількості земель відображають фактичний стан їх використання і щорічно доводяться до відома всіх господарсь­ких і державних органів управління земельними ресурсами. Методика одержання даних щодо площ земель достатньо відпрацьована і не потребує особливих змін, але з точки зору способів одержання картографічних земельнооблікових матер­іалів і точності визначення облік кількості земель потребує удосконалення. Це продиктовано зростанням ролі землі в рин­ковій економіці, особливо при оподаткуванні її власників, зем­лекористувачів та при купівлі-продажу землі.

Ведення обліку якості землі відповідає потребам науково обгрунтованого врахування природних властивостей грунтів при використанні у господарській діяльності. За цими даними проводиться розміщення сільськогосподарського виробництва, аналіз використання земель, економічне стимулювання раціо­нального використання і їх охорони, планування урожайності культур, оцінка результатів господарської діяльності сільсько­господарських підприємств. Дані обліку якості земель викори­стовуються при бонітуванні грунтів.

Облік земель за якістю проводиться за всіма категоріями земель і містить:

а) класифікацію всіх земель сільськогосподарського призначен­
ня за придатністю з виділенням особливо цінних земель;

б) характеристику земель за товщиною гумусового горизон­
ту, вмістом гумусу і рухомих поживних речовин, механі­
чним складом грунтів, крутизною схилів, еродованістю,
кам'янистістю, засоленістю, солонцюватістю, кислотністю,



Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  5. ISO9000. Як працює система управління якістю
  6. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  7. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  8. Oracle Управління преміальними
  9. V розділ. Товарна політика підприємства
  10. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  11. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  12. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій




Переглядів: 361

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Земельне право України | Земельне право України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.