МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розділ X. Правові форми управління замельними ресурсамиє) Коефіцієнти, які характеризують санітарно-гігієнічні умови (наявність санітарно-захисних зон; забруднення атмосферного повітря, грунтів, вод; наявність напруження електромагнітного поля; перевищення припустимого рівня шуму) (К3сг) Таблиця 10.6
д) Коефіцієнти, які характеризують територіально-планувальні умови (територія населеного пункту розчленована річкою, залізницею, ярами, магістральними трубопроводами, лініями електропередач високої напруги) (К3тп) Таблиир 10.5
є) Коефіцієнти, які характеризують рівень облаштування території (централізоване водопостачання, каналізація, тепломережі, газопостачання) (К3от) Таблиця 10.7
Земельне право України ж) Коефіцієнт, який характеризує строкатість грунтового покриву населеного пункту (К3сп) Таблиця 10.8
з) Коефіцієнт, який характеризує наявність та актуальність містобудівної документації на територію населеного пункту (К4гп) Таблицу 10.9
и) Коефіцієнти, які враховують потребу складання карти грунтового покриву території населеного пункту (К4гк) Таблиця 10.10
Розділ X. Правові форми управління замельними ресурсами Б - базова вартість робіт з грошової оцінки інших земель несільськогосподарського призначення в розрахунку 10 гривень за гектар території; Kt - коефіцієнт, який враховує категорію земель (табл. 10.11); К2 - коефіцієнт, який враховує складність земельно-оцінних робіт (табл. 10.12). і) Коефіцієнти, які враховують категорію земель (Kt) Таблиця 10.11
Тариф на проведення робіт з грошової оцінки інших земель несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів установлюється в залежності від базової вартості робіт з грошової оцінки, категорії земель, складності земельно-оцінних робіт і визначається за формулою: Т - Б хК,хК2, де: Т - тариф на проведення робіт з грошової оцінки інших земель несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів у гривнях за гектар території; 252 ї) Коефіцієнти, які враховують складність земельно-оцінних робіт (К0) Таблиця 10.12
Земельне право України 14. Поняття і функції кадастрового номера земельної ділянки1 Кадастрові номери земельних ділянок та іншої нерухомості, пов'язаної із земельними ділянками (будівлі, споруди, їхні частини, у тому числі квартири тощо), запроваджуються з метою їхньої однозначної ідентифікації в базах даних автоматизованої системи Державного земельного кадастру. Основним критерієм формування структури кадастрового номера є забезпечення його унікальності у межах України. Сформований кадастровий номер використовують тільки для кодування земельних ділянок та іншої нерухомості і він необов'язково повинен бути об'єктом синтаксичного чи семантичного аналізу для одержання інших даних похідного характеру. Кадастровий номер земельної ділянки - це унікальний на території України код, який присвоюють кожній земельній ділянці з метою її ідентифікації. Він залишається незмінним протягом усього періоду фізичного та юридичного існування земельної ділянки як єдиного цілого. При переході прав від одного власника до іншого й у разі зміни самого виду прав кадастровий номер земельної ділянки не змінюється. Відносно зміни кадастрових номерів слід зазначити, що в світовій практиці при присвоєнні нових кадастрових номерів використовують декілька варіантів, але перевагу віддають так званому похідному варіанту, при якому наступний кадастровий номер дещо розширює попередній. Це пов'язано, передусім, із "докомп'ютерною" епохою запровадження даного підходу, коли кількість позицій у номері не відігравала важливої ролі. Крім того, такий кадастровий номер мав певне семантичне навантаження і спрощував процедуру пошуку реєстраційних даних. У сучасних умовах (при веденні комп'ютерних баз даних) доц- 1 Тимчасові методичні вказівки щодо присвоєння кадастрових номерів земельним ділянкам для ведення державного земельного кадастру. Схвалено Протоколом науково-технічної ради Держкомзему України 26.01.98р. // Земельні відносини в Україні: законодавчі акти і нормативні документи. - К.,1988. - С.378-382. ________ Розділ X. Правові форми управління замельними ресурсами ільніший підхід, при якому позиційна структура є фіксованою, а історія його змін відстежується автоматично. Для забезпечення міжвідомчої уніфікації при використанні кадастрових номерів у різних державних і галузевих автоматизованих інформаційних системах в структурі кадастрового номера земельної ділянки використовують код об'єктів адміністративно-територіального устрою України (КОАТУУ), запроваджений Держкомстандартом України у 1997р. Передбачається також, що кадастровий номер виконуватиме функцію уніфікованого коду земельних ділянок та іншої нерухомості і в інших державних, відомчих чи галузевих кадастрах та інформаційних автоматизованих системах, в яких використовують інформацію про земельні ділянки та іншу нерухомість. Застосування такого уніфікованого коду дасть можливість уникнути дублювання інформації, а також буде основою для забезпечення інформаційної сумісності вказаних систем і їхньої інтеграції в інформаційний простір України. Використання уніфікованого кадастрового номера має особливе значення при створенні й запровадженні в Україні Системи реєстрації прав на землю та іншу нерухомість. Якщо на законодавчому рівні передбачатиметься міжвідомчий підхід до створення Системи реєстрації, то застосування уніфікованого кадастрового номера забезпечить ефективну інформаційну взаємодію між відповідними відомствами та установами по формуванню інформації, необхідної для реєстрації й обслуговування користувачів. Тимчасові методичні вказівки щодо присвоєння кадастрових номерів земельним ділянкам для ведення державного земельного кадастру, схвалені Протоколом науково-технічної ради Державного комітету України по земельних ресурсах 26 січня 1998 p., висвітлюють основні терміни, що застосовуються у ході присвоєння кадастрових номерів, зокрема: Земельна ділянка- частина земної поверхні, яка має фіксовані геометричні і юридичні межі і є базовою одиницею кадастрового реєстру земель. Земельне право України Формування земельної ділянки- встановлення її технічних, економічних характеристик та юридичного статусу в процесі землеустрою. Кадастровий номер- унікальний (не повторюється на всій території України) номер, який присвоюється при формуванні земельної ділянки і зберігається за нею на весь час її існування. Кадастровий квартал- компактне об'єднання земельних ділянок у населеному пункті, яке обмежене інженерними спорудами або природними межами. Кадастрова зона- сукупність (об'єднання) земельних ділянок, які знаходяться за межами населених пунктів на території сільської (селищної) ради, або об'єднання кадастрових кварталів у населених пунктах. Кадастрова облікова одиниця- земельна ділянка, кадастровий квартал, кадастрова зона, адміністративно-територіальна одиниця. Індексна кадастрова карта- спеціальна карта (план) розміщення кадастрових облікових одиниць в межах адміністративно-територіальних утворень, яка містить межі облікових одиниць, їх нумерацію. Черговий кадастровий план- спеціальний план, створений в державній системі координат, на якому відображаються межі земельних ділянок, їх площі та кадастрові номери, а також інша необхідна кадастрова інформація. Серед перерахованих термінів і об'єктів важливу роль у формуванні кадастрових номерів відіграє індексна кадастрова карта (ІКК). ІКК створюється для відображення розташування і нумерації облікових кадастрових одиниць на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці верхнього рівня. Планово-картографічною основою для ІКК є карти (плани) з достатнім відображенням облікових одиниць, які підлягають нумерації. ІКК створюються для різних рівнів адміністративно-територіальних одиниць. На ІКК області, на якій нанесені та пронумеровані адміністративні райони та міста обласного підпорядкування, спочатку в Розділ X. Правові форми управління замельними ресурсами алфавітному порядку нумеруються райони (починаючи з 1), а потім міста в алфавітному порядку. На ІКК району наносяться і нумеруються сільські (селищні) ради, населені пункти районного підпорядкування. Нумерація проводиться як і у попередньому пункті. На ІКК в межах сформованих в процесі земельної реформи територій сільських (селищних) рад наносяться межі кадастрових зон та сільських населених пунктів, пронумеровані в алфавітному порядку. На ІКК міста (районів міст) наносяться межі районів міста, кадастрових зон (якщо вони існують), а також межі та нумерація кадастрових кварталів. ІКК створюються державними та іншими землевпорядними організаціями та затверджуються після проходження державної землевпорядної експертизи. 15. Структура кадастрового номера земельної ділянки. Структура кадастрового номера земельної ділянки є однорідною на всій території України і має ієрархічну структуру (див. схему 10.1). Перший рівень - номери областей, міст державного підпорядкування (Київ, Севастополь); Другий рівень - номери адміністративних районів, міст обласного підпорядкування, а також районів у містах державного підпорядкування; Третій рівень - номери сільських, селищних рад, міст районного підпорядкування або підпорядкованих міськраді, райраді міст, номери районів міст обласного підпорядкування, номери кадастрових зон у містах державного підпорядкування; Четвертий рівень - номери сільських населених пунктів, кадастрових зон на території сільських (селищних) рад за межами населених пунктів, номери кадастрових кварталів у містах (СМТ);
Схема 10.1. Структура кадасторового номера земельної ділянки Щоб забезпечити унікальність кадастрового номера, застосовують підхід, який базується на ієрархічній фрагментації території України за такою схемою: "Об'єкт адміністративно-територіального поділу України" => "Кадастрова зона" => "Кадастровий квартал (фрагмент)" => "Земельна ділянка". Відповідно до* наведеної схеми позиційна структура кадастрового номера земельної ділянки складається з чотирьох частин. Розділ X. Правові форми управління замельними ресурсами________ Використовуючи нотацію Бекуса-Наура, представимо структуру кадастрового номера земельної ділянки в такому вигляді: де |ЯОЛ7УУ| - код одиниці адміністративно-територіального устрою України; \НКЗ\ - номер кадастрової зони; \НКК\ - номер кадастрового кварталу (фрагмента) у межах кадастрової зони; \НЗД - номер земельної ділянки в межах кадастрового кварталу (фрагмента); | : | - роздільник між складовими кадастрового номера. З метою ефективного використання реляційних систем управління базами даних (СУБД) і застосування стандартного програмного забезпечення, а також для уніфікації структури кадастрового номера та уніфікації відповідного прикладного програмного забезпечення використовують фіксовану позиційну структуру кадастрового номера, яка має вигляд: <ХХХХХХХХ>:<ХХ>:<ХХХ>:<ХХХХ>, де <Х...Х> - складова кадастрового номера; X - одна позиція в структурі номера. Перша частина відповідає КОАТУУ й складається з восьми чисел типу Integer. З метою забезпечення одношарового (одноплощинного) покриття території України фрагментами територій об'єктів адміністративно-територіального устрою України доцільно використовувати такі типи одиниць адміністративно-територіального устрою України: для сільськогосподарських регіонів - код сільських (селищних) рад; для не-сільськогосподарських регіонів - код населених пунктів. Особливістю КОАТУУ є те, що його використовують тільки один раз для визначення зовнішніх меж земель населеного пункту чи земель сільської (селищної) ради, після чого означену територію поділяють на кадастрові зони, кадастрові кварта- Земельне право України ли і так далі. Це стосується також тих об'єктів адміністративно-територіального устрою, які мають у своїх межах інші об'єкти адміністративно-територіального устрою. Так, після встановлення КОАТУУ для земель сільської ради ті території населених пунктів, що розташовані в межах сільської ради, розглядаються як кадастрові зони (одна чи декілька). Це дає змогу реалізувати єдиний уніфікований підхід до створення індексних карт, контролювати баланс площ земель відповідних адміністративно-територіальних утворень (району, області), здійснювати топологічний контроль тощо. Друга частина кадастрового номера вказує на номер кадастрової зони (НКЗ) у межах території, визначеної КОАТУУ. Номер кадастрової зони складається з двох чисел типу Integer. Отже, максимальна кількість кадастрових зон в межах земель населеного пункту чи земель сільської (селищної) ради становить 99. Якщо у межах населеного пункту або в межах земель сільської (селищної) ради існують інші населені пункти чи адміністративно-територіальні утворення, то їхня територія розглядається як кадастрова зона (одна або декілька) відповідно до їхніх зовнішніх меж. Третя частина складається з трьох чисел типу Integer і свідчить про номер кадастрового кварталу (фрагмента) НКК у межах кадастрової зони з номером НКЗ. Термін "кадастровий квартал" тісно пов'язаний із терміном "містобудівний квартал" і, як правило, з ним і співвідноситься для земель населених пунктів. При встановленні меж кадастрових кварталів може бути використана структуризація території населеного пункту на оціночні райони, яка здійснюється в процесі грошової оцінки. Щодо земель сільськогосподарського призначення, то застосування терміну "кадастровий квартал" не є в повній мірі коректним. Тому для цієї категорії земель можна використовувати термін "кадастровий фрагмент". Кадастрові фрагменти можуть співвідноситися з окремими полями (чи групою полів) сільськогосподарських підприємств або підприємств іншого профілю на землях сільськогосподарського призначення. Актуальність поділу кадастрових зон на кадастрові фрагменти зу- Розділ X. Правові форми управління замельними ресурсами___________ мовлена суттєвою динамікою реформування аграрного сектора економіки та виникненням значної кількості земельних ділянок сільськогосподарського призначення в результаті виділення земельних часток (паїв) у натурі у вигляді окремих земельних ділянок і перспективою їх подальшого включення в земельний обіг. Такий підхід дає можливість зарезервувати потенційно достатню кількість кадастрових номерів для цілей первинного обліку земельних ділянок. Четверта частина складається з чотирьох чисел типу Integer і вказує на номер земельної ділянки у межах кадастрового кварталу (фрагмента) НКК. Максимальна кількість земельних діля-юк в межах кадастрового кварталу (фрагмента) може становити 9999. Максимальна кількість земельних ділянок, яким може бути присвоєний кадастровий номер за запропонованою структурою у межах визначеного КОАТУУ об'єкта адміністративно-територіального устрою, становить 99*999*9999= 98 000 199. Звичайно, це дуже велика кількість земельних ділянок для одного населеного пункту чи однієї сільської ради, але йдеться не тільки про можливу кількість земельних ділянок, а головне -про можливу кількість кадастрових номерів земельних ділянок, які в умовах розвинутого земельного ринку можуть змінюватися в результаті поділу чи консолідації земельних ділянок. Тому з метою уникнення тупикової ситуації, коли всі можливі кадастрові номери будуть вичерпані, запропонована така структура кадастрового номера, за допомогою якої можна буде успішно розв'язувати проблему присвоєння кадастрових номерів земельним ділянкам без зміни схем поділу об'єкта адміністративно-територіального устрою на кадастрові зони й кадастрові квартали протягом доступного для огляду часу. Враховуючи сучасний стан і перспективи розвитку комп'ютерної техніки та інформаційних технологій, такий підхід не призведе до яких-небудь технічних труднощів. Земельне право України Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|