МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 12.5. Видатки бюджету на розвиток фізичної культури і спортуФінансування розвитку фізичної культури і спорту здійснюється відповідно до Закону У К Р А Ї Н И Про фізичну культуру і спорт N 3808-XII, 24.12.1993, та інших нормативно-правових актів за рахунок коштів відповідно державного та місцевого бюджетів, а також інших джерел, не заборонених законодавством. Для розвитку фізичної культури і спорту використовуються позабюджетні кошти, зокрема від: - фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; - підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян, окремих осіб; - фінансово-господарської діяльності закладів фізичної культури і спорту; - користування правами інтелектуальної власності закладами фізичної культури і спорту, організаторами фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів; - проведення державної спортивної лотереї; - інвестиційної діяльності у сфері фізичної культури і спорту. На розвиток фізичної культури і спорту підприємства, установи та організації спрямовують кошти у порядку, визначеному законодавством. Заклади фізичної культури і спорту звільняються від сплати земельного податку відповідно до закону. Держава може надавати податкові пільги для юридичних та фізичних осіб (резидентів та нерезидентів), що здійснюють благодійну діяльність у сфері фізичної культури і спорту в порядку, визначеному законодавством. У сільській місцевості витрати на утримання закладів фізичної культури і спорту, в тому числі дитячо-юнацьких спортивних шкіл, а також на проведення фізкультурно-спортивних заходів здійснюються відповідно до закону. Держава сприяє діяльності суб'єктів господарювання, що здійснюють інвестиційну діяльність у сфері фізичної культури і спорту в Україні. Державна політика у сфері фізичної культури і спорту ґрунтується на засадах: - визнання фізичної культури і спорту як пріоритетного напряму - визнання фізичної культури як важливого чинника всебічного - визнання спорту як важливого чинника досягнення фізичної та - забезпечення гуманістичної спрямованості та пріоритету - гарантування рівних прав та можливостей громадян у сфері - забезпечення безпеки життя та здоров'я осіб, які займаються - сприяння безперервності та послідовності занять фізичною - орієнтування на сучасні міжнародні стандарти у сфері фізичної Згідно з бюджетною класифікацією до видатків на фізичну культуру і спорт належать: 1. Фінансування заходів з фізичної культури і спорту: n видатки на утримання національних збірних команд України; n видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань; n видатки на підготовку і участь національних збірних команд в Олімпійських і Параолімпійських іграх; n видатки на утримання інвалідних центрів; n видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань серед інвалідів; n видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань з нетрадиційних видів спорту; n видатки на навчально-тренувальну роботу спортивних шкіл; n видатки на утримання апарату управління спортивних організацій; n видатки на здійснення капітального ремонту, придбання обладнання та інвентарю для баз олімпійської підготовки; n видатки на фінансову підтримку спортивних споруд; n інші видатки, в тому числі на: перепідготовку тренерських кадрів; міжнародне співробітництво; фінансову підтримку клубних команд та підліткових клубів; придбання обладнання для прес-центру та медичного обладнання; придбання нематеріальних активів. 2. Фінансова підтримка громадських організацій: n видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань; n видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань з нетрадиційних видів спорту; n видатки на навчально-тренувальну роботу спортивних шкіл; n видатки на утримання апарату управління спортивних організацій; n видатки на фінансову підтримку спортивних споруд; n інші видатки (видатки на розвиток авіаційних видів спорту).
Під час розрахунків витрат на оплату праці за кодом (КЕК 2110) до уваги насамперед беруться посадові оклади працівників установ фізичної культури: 1) надбавки працівникам: а) у розмірі до 50 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати, тарифної ставки): за високі досягнення у праці; за виконання особливо важливої роботи (на строк її виконання); за складність, напруженість у роботі. Граничний розмір зазначених надбавок для одного працівника не повинен перевищувати 50 відсотків посадового окладу ( ставки заробітної плати, тарифної ставки). У разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи і порушення трудової дисципліни зазначені надбавки скасовуються або зменшуються; б) за почесні звання України, СРСР, союзних республік СРСР "народний" - у розмірі 40 відсотків, "заслужений" - 20 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати); в) за спортивні звання "заслужений тренер", "заслужений майстер спорту" - у розмірі 20 відсотків, "майстер спорту міжнародного класу" - 15 відсотків, "майстер спорту" - 10 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати). Надбавки за почесні та спортивні звання встановлюються працівникам, якщо їх діяльність за профілем збігається з наявним почесним або спортивним званням. За наявності двох або більше звань надбавки встановлюються за одним (вищим) званням. Відповідність почесного або спортивного звання профілю діяльності працівника на займаній посаді визначається керівником установи, закладу або організації; г) за знання та використання в роботі іноземної мови: однієї європейської - 10, однієї східної, угро-фінської або африканської - 15, двох і більше мов - 25 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати). Надбавка не встановлюється працівникам, для яких вимогами для зайняття посади передбачено знання іноземної мови, що підтверджено відповідним документом; 2) доплати працівникам: а) у розмірі до 50 відсотків їх посадових окладів (ставок заробітної плати, тарифних ставок): за виконання обов'язків тимчасово відсутніх працівників; за суміщення професій (посад); за розширення зони обслуговування або збільшення обсягу виконуваних робіт. Зазначені види доплат не встановлюються керівникам бюджетних установ, закладів та організацій, їх заступникам, керівникам структурних підрозділів цих установ, закладів та організацій та їх заступникам; б) у розмірі до 40 відсотків годинної тарифної ставки (посадового окладу) за роботу в нічний час, якщо вищий розмір не визначено законодавством, за кожну годину роботи з 10-ї години вечора до 6-ї години ранку; в) за науковий ступінь: доктора наук - у граничному розмірі 25 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати); кандидата наук - у граничному розмірі 15 відсотків посадового окладу (ставки заробітної плати). Зазначені доплати встановлюються працівникам, якщо їх діяльність за профілем збігається з наявним науковим ступенем. За наявності у працівників двох наукових ступенів доплата встановлюється за одним (вищим) науковим ступенем. Відповідність наукового ступеня профілю діяльності працівника на займаній посаді визначається керівником установи, закладу або організації. Документи, що засвідчують наявність наукового ступеня та вченого звання, повинні відповідати нормам та вимогам, передбаченим законодавством.
СХЕМА Читайте також:
|
||||||||
|