МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Хід урокуІ.Організація класу.
Доброго ранку! Подивились всі на мене Усміхнулися мені. Чи готові до роботи? Молодці! ІІ. Актуалізація опорних знань. 1. Проведення інструктажу про правила поводження в комп’ютерному класі. 2. Гра-опитування -Як переглянути презентацію? -Як видалити слайд? -Які клавіші слід використовувати , щоб перейти на наступний слайд? Картка 1. Розв’язати задачу Маса одного кроля 4 кг, а однієї качки – 3кг. Яка маса 6 кролів і двох качок? Скласти алгоритм розв’язання задачі. 2.Усні обчислення. · Задачі-жарти Змерзли троє поросят, Зіщулились і тремтять, Щоб їх відігріти, Скільки валянок купити? *4 ведмеді на велосипеді П’ятий пішки біг. А ви швидко полічіть Скільки у ведмедів ніг? ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Сьогодні, діти, ми познайомимося з етапами роботи з презентаціями. Постараємось використати ті знання, які отримали на попередніх уроках. ІY.Вивчення нового матеріалу. Робота з таблицею І етап 1.Вибір теми 2.Продумування змісту. Підготовка текстів. 3.Добір малюнків, фотографій. 4. Обєднання матеріалів (компонування). ІІ етап 1.Створення слайдів -вибір загального оформлення; Додавання нових слайдів; -вибір розмітки слайда -додавання змісту (тексту, малюнків,фотографій) 2.Оформлення презентації: Слайд 1- титульний слайд; слайд 2- план роботи; слайд 3-6 слайди, що розкривають тему презентації; слайд 7- заключний слайд з висновками; слайд 8- слайд з подякою чи побажаннями. ІІІ етап Репетиція, доопрацювання. 3. Робота в групах. Опрацювання памятки «Правила створення презентації» (підручник с.105)
Фізкультхвилинка Встало вранці ясне сонце, Зазирнуло у віконце. Ми до нього потяглися За промінчики взялися Нумо дружно присідати, Сонечко розвеселяти. Встали-сіли, Встали-сіли! Бачте, як розвеселили! Стало й сонце танцювати, Нас до кола припрошати. Нумо - разом, нумо – всі! Потанцюймо по росі. Y.Закріплення набутих знань. 1. Робота в зошитах з друкованою основою (Диференційовано) 2. Практична робота з комп’ютером Коментована робота Сценарій розроблення презентації
6. Релаксація під фрагмент із балету «Спляча красуня» П. Чайковського. - Сядьте зручно, заплющіть очі і уявіть себе в березовому гайку. Ви сидите під білокорою берізкою, вам добре, шарудить листячко від легкого подиху вітерцю. Доноситься спів пташок. Чий голос ви виділили з загальної пташиної пісні. Вам подобається цей птах? - А тепер розплющіть оченята і спробуйте імітувати рухи птаха. Відтворити його пісню. - Чим подобається вам ця пташка?
IV. Підсумок заняття. - Що найбільше сподобалося? - Про що розповісте друзям? - До побачення. Дякую, ви були старанними сьогодні.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|