Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів

Доповнити речення.
1. Тканина, що захищає корінь від механічних ушкоджень зовнішнього середовища – це ………….
2. Тканина, з якої утворений кореневий чохлик - ……….
3. У стрижневій кореневій системі добре розвинений …
4. Тканина, що утворює зону росту ………..
5. Тканина, що забезпечує надходження води і мінеральних солей з грунту в надземну частину називається ………
6. Верхівка кореня вкрита …………
7. Під кореневим чохликом розміщена зона …………
8. За рахунок зони поділу корінь ………….
9. Над зоною росту знаходиться ……………
10. Всисна зона має ……………..
11. Кореневі волоски – це ……………..
12. Вода з мінеральними речовинами потрапляє до ………
13. Судинами вода з поживними речовинами потрапляє до …
14. Корінь має такі функції …………….
15. Корінь росте ……………

ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів

Зачитування листа, який надійшов по пошті.
Ми всі боїмося сильних вітрів, суховіїв, граду, злив, морозів, спеки, травоїдних тварин. Та найбільша загроза для нас – людина. Вона без потреби ламає гілки, обриває листки і квітки. Тоді весь наш організм гине, хіба що інколи корінь допомагає відродитися.
Важко живеться нам і тоді, коли в повітрі з’являються отруйні речовини, які викидаються заводами та фабриками.
Бережіть нас, люди, бо ми – єдині живі організми, що зв’язують планету з космосом. Це довів ще у ХІХ ст.. К.Тімірязєв.

Евристична бесіда з проблемним запитанням:
- Про що йдеться у листі?
- Яким чином рослини зв’язують Землю з космосом?

ІV. Сприймання та засвоєння учнями нового матеріалу

Пагін – надземний вегетативний орган, що складається з стебла, листків та бруньок. Стебло – це основна частина, листки – бічні органи, а бруньки – зачаткові пагони. Вони бувають:
а) за розташуванням – верхівкові, бічні, сплячі, додаткові;
б) за призначенням – вегетативні і генеративні.
Значення пагона:
- фотосинтез;
- транспортування речовин;
- повітряне живлення;
- винесення листків до світла;
- розмноження рослин;
- виділення продуктів розпаду.

ПАГІН

                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 

 

1.Центральна частина стебла.(Серцевина)

2.Шар стебла,який розташований всередину від камбію.(Деревина)

3.Група клітин,які мають подібну будову та виконують спільні функції.(Тканина)

4.Твірна тканина розташована під корою.(Камбій)

5.Захищає рослину від надмірного випаровування води та ушкоджень.(Корок)

6.Зовнішній шар стебла.(Кора)

7.Внутрішня частина кори.(Луб)


V. Узагальнення та систематизація знань
Виконання лабораторної роботи. “Пагін і його будова. Різноманітність пагонів”.
Метою роботи є ознайомитися з будовою і різноманітністю пагонів.
VІ. Підведення підсумків уроку
Дати відповідь на запитання:
- чому пагін має складнішу будову ніж корінь?


VІІ. Надання та пояснення домашнього завдання

 

Для нотаток

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Дата уроку _________________


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. Підсумки уроку
  10. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. III. підсумки уроку




Переглядів: 401

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура уроку | Конспект уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.