Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конспект уроку

Тема: Мохи. Лабораторна робота № 12 “Будова мохоподібних”.
Мета:
Освітня:
продовжити формувати знання учнів про вищі спорові рослини; ознайомити з будовою та процесами життєдіяльності мохоподібних; охарактеризувати особливості мохів, як найменших за розмірами рослин лісу.
Розвиваюча: розвивати уміння порівнювати рослини між собою та робити відповідні висновки; уміння логічно мислити; розвивати спостережливість, увагу, пам’ять.
Виховна: виховувати бережливе ставлення до оточуючого середовища і особливо до рослин лісу – мохів, проводити екологічне виховання.
Матеріали та обладнання: схеми, малюнки, таблиці, гербарій, сухі мохи.
Основні поняття та терміни: бріологія, однодомна рослина, дводомна рослина, маршанція, сфагнум, зозулин льон, політрих.
Структура уроку

№ н/п Етап уроку Час хв.
І Організаційний момент  
ІІ Перевірка домашнього завдання  
ІІІ Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів  
ІV Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів  
V Сприймання та засвоєння учнями нового матеріалу  
Узагальнення та систематизація знань  
VIІ Підведення підсумків уроку  
VIII Надання та пояснення домашнього завдання  


ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Заповнити таблицю.

ІІІ. Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів
Експрес – тести
1. Клітини тіла у вищих спорових рослин:
а) диференційовані; б) не диференційовані.
2. Для запліднення вищих спорових вода:
а) потрібна; б) не потрібна.
3. Чоловічі статеві органи називаються:
а) антеридіями; б) архегоніями.
4. У циклі розмноження чергування поколінь:
а) наявне; б) відсутнє.
5. Спора є органом розмноження покоління:
а) статевого; б) нестатевого.

ІV. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів

Сьогодні ми повинні вивчити особливості життєдіяльності і розмноження мохів. Дізнаємося, чому вчені вважають, що мохи першими з’явилися на Землі, чому їх називають “сліпою” гілкою розвитку рослинного світу.

V. Сприймання та засвоювання учнями нового матеріалу

Де краплина є води –
Там ти можеш мох знайти:
На болоті, в горах, в лісі,
На колоді і на стрісі.
Де вологи є запас
Скрізь ростуть мохи у нас.
Наука, що вивчає мохи називається бріологією. До мохоподібних належить близько 25 тис видів.
Основна маса мохоподібних зосереджена у вологих місцях північної півкулі, у районах із помірним і холодним кліматом, особливо в тундрі, на болотах.
Рослина моху складається з єдиного нерозгалуженого стебла, густо вкритого спірально розміщеними листками. На верхній частині, на яку потрапляє світло, стебло та листки зелені, на нижній – жовто-бурі.
У мохів немає коренів, а їх функцію виконують ризоїди – ниткоподібні коренеподібні нитчасті вирости, які утримують рослину і всмоктують поживні речовини.

VІ. Узагальнення та систематизація знань

Виконання лабораторної роботи “Будова мохоподібних”.

 


VІ. Підведення підсумків уроку

Вставити пропущені слова у листі одного вченого до свого внука. Коли дідусь писав листа він був досить слабким, тому деякі слова були нерозбірливі:
“… мохоподібні є надзвичайно своєрідною групою рослин, що … пристосувалися до життя на … . Злиття … клітин можливе лише за наявності … .Вони є “сліпою” гілкою в розвитку рослин”.

VІІ. Надання та пояснення домашнього завдання

Опрацювати § ст.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. II.2. Культура конспектирования
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  10. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. III. Підсумки уроку
  12. III. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 714

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Для нотаток

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.