Критерії оцінки моральної культури учнів, методика формування моральної культури учнів, методика та етапи роботи щодо формування відповідального ставлення до навчання.
Громадянин, громадянське виховання, громадянськість, громадянська освіта, громадянська самосвідомість, почуття громадянської гідності, почуття громадянського обов’язку, почуття громадянської відповідальності, громадянська совість, громадянська мужність, громадянська активність, громадянські цінності та чесноти, громадянська культура, учнівське самоврядування, волонтерський рух, моделі самоврядування.
Методика організації роботи учнівського самоврядування, взаємодія та педагогічне керівництво учнівським самоврядуванням.
Розумове виховання, розумова культура, здібності, талант, мислення, режим розумової праці.
Фактори здоров’я, критерії здорового способу життя, напрями виховної роботи щодо збереження репродуктивного, психічного і фізичного здоров’я учнів. Фізична культура.
Базові компетенції: Методика проведення етичної бесіди, диспуту, класних зборів, інтелектуальної гри, пізнавального вечора, предметного тижня, рухливих ігор для дітей різного віку.