Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання

1. Сутність контролю як функції менеджменту полягає у:

1) підтримці трудової дисципліни на робочих місцях співробітників;

2) нагляд за досягненням організацією своїх цілей і корекція відхилень від них;

3) відстеженні нормального процесу виробничого циклу, внесенні змін під час збоїв;

4) суровому виконанні розпорядчих документів.

2. Які види навичок використовують керівники, виконуючи функцію контролю?

1) технічні;

2) адміністративні;

3) комунікативні;

4) системного мислення.

3. Назвіть обставини, які можуть змусити організацію відхилитися від обраного курсу:

1) відмова підлеглих виконувати свої обов'язки згідно з планом;

2) зміни у середовищі;

3) прорахунки людського чинника при виконанні рішень;

4) усі відповіді правильні.

4. Для ефективного контролю досить:

1) впровадити систему наказів про покарання і заохочення персоналу;

2) розробити систему правил, інструкцій і положень в організації;

3) створити процедуру оцінювання успішності виконання намічених планів і задоволення потреб організації;

4) ввести в практику систему самоконтролю всіх керівників управління.

5. Рівні управління, що здійснюють контроль за цільовим управлінням:

1) вище керівництво, яке встановлює цілі;

2) середня ланка управління, якій делегуються повноваження щодо реалізації цільових установок;

3) всі учасники програми цільового управління;

4) колегіальний орган, який складається з найбільш відповідальних співробітників.

6. Які заходи слід застосовувати менеджерам в умовах зниження відповідальності та залучення співробітників за ієрархією вниз?

1) посилювати контроль за діями співробітників;

2) збільшувати кількість керівників нижчої ланки управління;

3) розширювати коло повноважень і відповідальності співробітників;

4) скоротити штат організації.

7. Розташуйте у належному порядку (наприклад: 1, 2, 3, 4) етапи процесу контролю:

1) оцінка результатів діяльності організації;

2) встановлення стандартів;

3) корегувальні дії;

4) порівняння результатів діяльності і стандартів.

8. Процес контролю можна зобразити у вигляді:

1) замкнутого циклу;

2) безперервної лінії;

3) направленого вектора;

4) системи координат.

9. Функція контролю є прерогативою:

1) тільки менеджерів нижчої ланки управління, оскільки саме вони найбільше використовують технічні навички;

2) лише керівників вищої ланки управління, тому що вони встановлюють стандарти організації;

3)спеціалізованого планового підрозділу, який розробляє цілі та завдання організації;

4) кожного керівника, незалежно від рангу в організації.

10. Комплексний контроль як функція менеджменту полягає в:

1) участі всього персоналу організації у процесі контролю;

2) узгодженні інших трьох функцій у процесі менеджменту;

3) обов'язках виконання управлінських рішень співробітниками;

4) усе вище зазначене правильно.

11. У випадку, коли результати діяльності відповідають встановленим стандартам:

1) не треба нічого робити;

2) можна відмовитися від контролю;

3) слід підтримувати досягнутий порядок;

4) доцільно заохочувати працівників до кращої роботи.

12. В організації цільового управління основна частина роботи належить:

1) керівникам вищої ланки управління;

2) керівникам середньої ланки управління;

3) керівникам нижчої ланки управління;

4) провідним фахівцям - безпосереднім виконавцям.

13. У процесі контролю ефективний менеджер повинен відігравати роль:

1) судді в останній інстанції;

2) футбольного арбітра;

3) сторожового пса;

4) правильної відповіді немає.

14. Чи існує кореляційний зв'язок між розміром організації і ступенем контролю?

1) ні, кожна організація вимагає однаково жорсткого контролю;

2) так, у будь-якому випадку зі зростанням чисельності необхідний контроль за кожним співробітником;

3) так, залучення до бізнес-процесів більшої кількості співробітників вимагає посилення контролю;

4) ні, оскільки разом зі зростанням організації пропорційно збільшується кількість менеджерів, які виконують цю функцію.

15. Назвіть захід, який використовують успішні організації для дієвості контролю в сучасних умовах:

1) розширення меж повноважень;

2) впровадження демократичного стилю керівництва;

3) скорочення штатів;

4) збільшення кількості менеджерів.

16. Чому необхідно здійснювати контроль за виконанням управлінських рішень?

1) щоб своєчасно виявити відхилення у виконанні рішень і вжити відповідних заходів;

2) тому, що є працівники, які безвідповідально ставляться до своїх обов'язків;

3) щоб виконавці добре виконували обов’язки;

4) щоб виконавці своєчасно виконували завдання.

17. Коли здійснюється попередній контроль в організації?

1) після виконання запланованих робіт;

2) у період виконання окремих робіт;

3) до фактичного початку виконання певних робіт;

4) у період виконання запланованих робіт.

18. Коли здійснюється поточний контроль в організації?

1) після виконання певних робіт;

2) до фактичного початку виконання робіт;

3) у період проведення і виконання всіх запланованих;

4) у період проведення і після виконання всіх робіт.

19. Коли здійснюється заключний контроль в організації?

1) до фактичного початку виконання роботи;

2) після виконання запланованих робіт;

3) під час проведення певних робіт;

4) у період і після виконання всіх робіт.

20. До форм і методів контролю належать:

1) аналіз, перевірка, ревізія, обстеження тощо;

2) аналіз і ревізія;

3) ревізія та обстеження;

4) перевірка та обстеження.



Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання на проект.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 1867

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види контролю | Розділ 8. Функція організації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.