Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПІДСУМКИ

Необхідно зрозуміти

1. Хімічні реакції відбуваються з виділенням або поглинанням енергії. Енергетичні ефекти в реакціях виявляються в різних формах: тепловій, механічній, електричній, світловій.

2. Зміна ентальпії системи відповідає тепловому ефекту реакції, виміряному за сталих тиску й температури.

3. Енергетичний (ентальпійний) чинник спрямовує процеси в бік найменшої енергії системи.

4. В ізольованих системах мимовільно можуть здійснюватися тільки такі процеси, що супроводжуються збільшенням ентропії.

5. Критерієм можливості мимовільного перебігу процесу за сталих тиску й температури є зменшення вільної енергії Гіббса.

Треба вміти

1.Проводити обчислення зміни ентальпії хімічної реакції.

2.Установлювати знак зміни ентропії за рівнянням хімічної реакції.

3.На підставі обчислень зміни енергії Гіббса робити висновки щодо можливості перебігу хімічних процесів.

Слід запам’ятати

1.Умови мимовільного перебігу хімічних процесів.

2.Закони термохімії.

3.Фізичний зміст термодинамічних функцій (ентальпії, ентропії, енергії Гіббса).

Хімічна кінетикА та рівновага

Свіжовідрізана скибочка яблука досить швидко на повітрі стає коричневою, а бронзовий пам’ятник на вологому повітрі повільно вкривається нальотом зеленого кольору – основним карбонатом купруму. Золоті прикраси зберігають на повітрі свій блиск століттями. Петарда, кинута в полум’я, миттєво вибухає.

Цікаво, що з позиції термодинаміки можливі всі названі процеси, навіть окиснення золота. Просто відбуваються вони з різною швидкістю.

Для правильного розуміння перебігу хімічної реакції крім енергетичних

характеристик ( DН, DS) необхідно також знати основні закономірності її перебігу за певний час, тобто мати дані про швидкість і механізм процесу.


Читайте також:

  1. III. ПІДСУМКИ
  2. III. Підсумки урок
  3. III. підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. III. Підсумки уроку
  7. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  8. Iv. підсумки уроку
  9. Iv. підсумки уроку
  10. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. V. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. V. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 357

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ізобарно-ізотермічний потенціал | Предмет хімічної кінетики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.