МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
V. ПІДСУМКИ УРОКУУзагальнюю відповіді учнів і роблю висновок, що кожна країна повинна дбати про свою безпеку, тому захист вітчизни від будь-яких посягань є святим обов’язком кожного громадянина України.
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1) Опрацювати текст підручника [§ ____]. 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа. 3) Підготуватися до уроку тематичного оцінювання за темами «Основи правового статусу людини і громадянина. Громадянські (особисті) та політичні права», «Конституційні соціальні, економічні та культурні права. Конституційні обов’язки людини і громадянина в Україні». Зразок відповіді. Завдання 4. а) Громадянин А. не підлягає призову на строкову військову службу в зв’язку з перевищенням граничного віку призову на строкову службу як рядового, але може бути призваний, якщо по б) громадянин Б. підлягає призову на строкову військову службу в зв’язку з тим, що відстрочка для отримання повної середньої освіти надається лише до досягнення ним 21 року; в) громадянин В. не підлягає призову на строкову військову службу в зв’язку з виконанням депутатських обов’язків; йому буде надано відстрочку; г) громадянину Г. має бути надано відстрочку до досягнення його дочкою 3-річного віку; д) громадянину Д. має бути надано відстрочку на час його роботи вчителем. УРОК № 22 Тема.Оцінювання навчальних досягнень учнів за темами «Основи правового статусу людини і громадянина. Громадянські (особисті) та політичні права», «Конституційні соціальні, економічні та культурні права. Конституційні обов’язки людини і громадянина в Україні». Мета уроку: перевірити, поглибити, систематизувати і закріпити знання учнів; оцінити рівень навчальних досягнень учнів. Тип уроку: контроль знань. Структура уроку I. Організаційний момент II. Перевірка й оцінювання рівня навчальних досягнень III. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. ПЕРЕВІРКА Й ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ Термінологічно-цифрова розминка. 1) Дайте визначення понять: «громадянство», «власність», «податок», «громадянин» тощо. 2) Наведіть юридичне значення цифр: 5 (строк проживання іноземця на території України, необхідний для отримання громадянства), 18 (мінімальний вік для членства в політичній партії, вік призову до Збройних Сил України), 25 (максимальний вік призову до Збройних Сил України) тощо. Читайте також:
|
||||||||
|