Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Узагальнюю відповіді учнів і роблю висновок, що кожна країна повинна дбати про свою безпеку, тому захист вітчизни від будь-яких посягань є святим обов’язком кожного громадянина України.

 

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§ ____].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.

3) Підготуватися до уроку тематичного оцінювання за темами «Основи правового статусу людини і громадянина. Громадянські (особисті) та політичні права», «Конституційні соціальні, економічні та культурні права. Конституційні обов’язки людини і громадянина в Україні».

Зразок відповіді. Завдання 4.

а) Громадянин А. не підлягає призову на строкову військову службу в зв’язку з перевищенням граничного віку призову на строкову службу як рядового, але може бути призваний, якщо по
закінченні військової кафедри вищого навчального закладу отримав звання офіцера і не проходив раніше строкову службу;

б) громадянин Б. підлягає призову на строкову військову службу в зв’язку з тим, що відстрочка для отримання повної середньої освіти надається лише до досягнення ним 21 року;

в) громадянин В. не підлягає призову на строкову військову службу в зв’язку з виконанням депутатських обов’язків; йому буде надано відстрочку;

г) громадянину Г. має бути надано відстрочку до досягнення його дочкою 3-річного віку;

д) громадянину Д. має бути надано відстрочку на час його роботи вчителем.


УРОК № 22

Тема.Оцінювання навчальних досягнень учнів за темами «Основи правового статусу людини і громадянина. Громадянські (особисті) та політичні права», «Конституційні соціальні, економічні та культурні права. Конституційні обов’язки людини і громадянина в Україні».

Мета уроку: перевірити, поглибити, систематизувати і закріпити знання учнів; оцінити рівень навчальних досягнень учнів.

Тип уроку: контроль знань.

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Перевірка й оцінювання рівня навчальних досягнень

III. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

 

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПЕРЕВІРКА Й ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ

Термінологічно-цифрова розминка.

1) Дайте визначення понять: «громадянство», «власність», «податок», «громадянин» тощо.

2) Наведіть юридичне значення цифр: 5 (строк проживання іноземця на території України, необхідний для отримання громадянства), 18 (мінімальний вік для членства в політичній партії, вік призову до Збройних Сил України), 25 (максимальний вік призову до Збройних Сил України) тощо.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. ПІДСУМКИ
  3. III. підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  7. Iv. підсумки уроку
  8. Iv. підсумки уроку
  9. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  10. IV. Підсумок уроку
  11. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  12. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності




Переглядів: 690

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
З. Альтернативна (невійськова) служба. | Індивідуальні завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.