Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПІДСУМКИ

Необхідно зрозуміти

1. Розчинення є фізико-хімічним процесом.

2. Концентрація розчину − кількість розчиненої речовини, що міститься в певній кількості розчину або розчинника. Існують різні способи вираження концентрації речовини, але всі вони пов’язані математичними співвідношеннями і можуть бути переведені із однієї форми в іншу.

3. Критерієм розподілу речовин на електроліти та неелектроліти є електропровідність їх розчинів та розплавів.

4. Фізико-хімічні властивості розведених розчинів неелектролітів: тиск насиченої пари над розчином, температури кипіння, кристалізації та замерзання, осмотичний тиск − змінюються пропорційно концентрації розчинів.

Треба вміти

1. Розраховувати кількості речовин, необхідних для приготування розчинів, концентрація яких виражена: молярною, нормальною, моляльною, масовою та мольною частками.

2. Виходячи із закону осмотичного тиску та законів Рауля обчислювати тиск пари розчину, абсолютне зниження тиску пари, визначати молекулярні маси речовин, установлювати концентрації та склад розчинів за їх фізико-хімічними характеристиками.


Читайте також:

  1. III. ПІДСУМКИ
  2. III. Підсумки урок
  3. III. підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. III. Підсумки уроку
  7. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  8. Iv. підсумки уроку
  9. Iv. підсумки уроку
  10. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. V. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. V. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 398

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Колігативні властивості розчинів. Осмос | Слід запам’ятати

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.