Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Індивідуальні завдання

Застосовуючи два чисельні методи (Ейлера, Рунге-Кутта) знайти розв’язок нелінійного диференційного рівняння першого порядку (задача Коши). Розв’язок обчислити на даному інтервалі [a , b] . Кількість кроків інтегрування вибрати з інтервалу 30 – 50 . За отриманою таблицею побудувати графіки цієї функції та з’ясувати вид лінії тренду.

 

6.2.1

; у0(1,8) = 2,6 ; х є [1,8 ; 2,8]

6.2.2

; у0(0) = 0 ; х є [0 ; 20]

6.2.3

; у0(1,6) = 4,6 ; х є [1,6 ; 2,6]

 

6.2.4

; у0(0) = 1 ; х є [0 ; 2]

 

6.2.5

; у0(1,8) = 2,6 ; х є [1,8 ; 2,8]

 

6.2.6

; у0(-2) = 1 ; х є [-2 ; 2]

 

6.2.7

; у0(0,9) = 1,7 ; х є [0,9 ; 1,9]

6.2.8

; у0(0) = 1 ; х є [0 ; 3]

 

6.2.9

; у0(1,2) = 1,8 ; х є [1,2 ; 2,2]

 

6.2.10

; у0(0) = 1 ; х є [0 ; 3]

 

6.2.11

; у0(0,5) = 1,8 ; х є [0,5 ; 1,5]

 

6.2.12

; у0(0) = 0 ; х є [0 ; 10]

 

6.2.13

; у0(0,3) = 0,9 ; х є [0,3 ; 1,3]

 

6.2.14

; у0(0) = 1 ; х є [0 ; 5]

 

6.2.15

; у0(1,2) = 1,4 ; х є [1,2 ; 2,2]

 

6.2.16

; у0(0) = 1 ; х є [0 ; 5]

6.2.17

; у0(0,4) = 0,8 ; х є [0,4 ; 1,4]

 

6.2.18

; у0(0) = 1 ; х є [0 ; 10]

 

6.2.19

; у0(1,4) = 2,5 ; х є [1,4 ; 2,4]

 

6.2.20

; у0(0) = 0 ; х є [0 ; 15]

 

6.2.21

; у0(1,7) = 5,3 ; х є [1,7 ; 2,7]

 

6.2.22

; у0(0) = 0 ; х є [0 ; 15]

 

6.2.23

; у0(1,4) = 2,2 ; х є [1,4 ; 2,4]

 

6.2.24

; у0(0) = 0 ; х є [0 ; 1]

 

6.2.25

; у0(0) = 0 ; х є [0 ; 5]

 

6.2.26

; у0(1,7) = 5,3 ; х є [1,7 ; 2,7]

 

6.2.27

; у0(0) = 0 ; х є [0 ; 1]

 

6.2.28

; у0(0,2) = 0,25 ; х є [0,2 ; 1,2]

 

6.2.29

; у0(0) = 0 ; х є [0 ; 1]

 

6.2.30

; у0(0) = 0 ; х є [0 ; 1]

 

Приклад виконання лабораторної роботи

Знайти розв’язок нелінійного диференційного рівняння

; у0(1,4) = 2,2 ; х є [1,4 ; 2,4] .


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 360

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 6 | Метод Ейлера

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.