1. Організаційна частина. Вчитель повідомляє тему уроку, коротко знайомить учнів з його змістом.
2. Повторення вивченого матеріалу. Пригадати види обробітку ґрунту і основні технологічні операції, які необхідні для вилощування сільськогосподарських культур, вчитель задає учням наступні запитання:
Перерахуйте види механізованого обробітку ґрунту під польові культури.
Які фактори впливають на ширину поворотної полоси?
При потребі учитель доповнює і підсумовує відповіді учнів.
3. Виклад і закріплення нового матеріалу. (Приблизний виклад матеріалу про технологію внесення добрив у ґрунт ми описали в розділі "Машини для внесення добрив").
Ознайомлення учнів з безпечними умовами праці та особистої гігієни.
5. Заключна частина. Щоб виявити рівень засвоєння нового матеріалу, слід використати спеціальні карточки-завдання.
Карточка1.Назвіть допустимі відхилення від заданої норми внесення мінеральних добрив центробіжних розкидувачів.
Варіанти відповідей:
± 15 %.
± 10 %.
± 5 %.
Карточка2.Назвіть основний спосіб руху розкидувачів.
Варіанти відповідей:
Човниковий.
Круговий.
Діагональний.
Карточка3.Чим регулюється норма внесення мінеральних добрив розкидача 1РМГ-4.
Варіанти відповідей:
Поступовою швидкістю руху агрегату.
Перекриттям суміжних проходів агрегату.
Відкриттям дозуючих заслінок у співвідношенні з величиною швидкості руху агрегату.
Переміщенням тупо подільників вперед.
Правильні відповіді: 1 (2); 2 (1); 3 (3).
6. Заключний інструктаж. Підводячи підсумки, потрібно проаналізувати роботу кожної ланки, розглянути допущені учнями помилки, повідомити їхні оцінки.
ВИСНОВОК
Виконана робота може бути використана як методичні поради по проведенню уроків з сільськогосподарської праці по темі: "Механізація обробітку ґрунту та внесення добрив", а також для проведення лабораторно-практичних робіт з курсу "Основи с/г виробництва" для студентів спеціальності трудове навчання.