Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання до теми

Опрацювати теоретичні питання

1. Музична анімація як вид туристичної анімації.

2. Психологічний стан клієнта як головна характеристика успішного відпочинку.

3. Індивідуальні й групові розваги.

4. Танцювально-розважальні й конкурсно-ігрові програми.

5. Механізм впливу танцювальної анімації на організм людини.

Теми рефератів

1. Основні форми сучасної музичної анімації.

2. Критерії визначення повноцінності сімейного дозвілля. Обсяг вільного часу для сімейного дозвілля.

3. Організація музичної і танцювальної анімації в зарубіжних країнах (Туреччині, Угорщині, Польщі, Білорусії, Сполучених Штатах Америки).

4. Оздоровча аеробіка як напрямок танцювальної анімації.

5. Українська танцювальна культура.

Контрольні питання

1. Інфраструктура анімаційного сервісу.

2. Загальні відомості про музичну і танцювальну анімацію.

3. Етапи визначення нових можливостей музичних і танцювальних анімаційних послуг.

4. Музичний фестиваль як комплексна анімаційна програма.

5. Класифікація танців. Фізичні ігри та тренінги.

Література:[9, c. 101–158; 11, с. 156–168].

Практичне заняття № 5

Тема. Специфіка вербальної анімації

Мета:знати форми сучасної вербальної анімації та їх характеристику; вміти використовувати імпровізацію як найвищу форму вербальної анімації.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 455

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Короткі теоретичні відомості | Короткі теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.