Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Управлінської науки взагалі.

5.1. Сутність організаційної діяльності та її складові

       
 
 
   

 

 


Діапазони рішень в процесі організаційної діяльності:

 

 

 

 

 


 

5.2. Організаційні парадигми та принципи управління

 

Альтернативні парадигми організаційного процесу:

1 парадигма 2 парадигма
Вихідним станом будь-якої системи є безлад, хаос. Немає нічого більш неприродного, ніж хаос. Реальні системи характеризуються імманетним хаосом. Хаос – теж порядок.
Організація передбачає створення порядку із хаосу. Організація передбачає створення умов для розвитку системи.
Створений порядок необхідно підтримувати шляхом витрачання ресурсів, інакше знов настане хаос. Необхідно орієнтуватися на саморегуляцію та на саморозвиток систем.

 

 

 


В якості критерію використовується функція, а не їх математична конструкція - функціонал.
Пропонує більший арсенал математичних засобів (математичне програмування).
Більш просунута через простоту операцій з константами.
Дія на систему є однократна процедура, а не процес, функція часу або параметрів стану.
Принцип однократного управління:

 

 
 

 


 

 

           
   
 
 
 
   

 

 


Читайте також:

  1. АГД як галузь економічної науки
  2. Б. Обчислювальні науки
  3. Більш широке залучення до управлінської діяльності талановитої молоді, жінок, а також виховання лідерів у сфері освіти.
  4. В системі вищої освіти і науки України
  5. Вертикальний поділ: координація управлінської праці.
  6. Взаємодія науки, техніки і виробництва
  7. Взаємодія науки, техніки і виробництва
  8. Визначення психології як науки, її значення, основні принципи, завдання
  9. Визначення радіобіології як науки.
  10. Визначення та характеристика управлінської інформації.
  11. Вимоги користувачів до внутрішньої (управлінської) бухгалтерської звітності
  12. Виникнення і розвиток психології як науки




Переглядів: 714

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вплив рівня зв'язків на стан організацій | Управлінської науки взагалі.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.